  • 1. Data: 2003-02-26 09:34:53
    Temat: lista plac - poszukuje odpowiedniego XLSa
    Od: "WojtekW" <o...@S...onet.pl>

    Witam,

    Prośba o pomoc do Was kadrowców (kadrowiczów ? ;-). Poszukuję gotowego
    arkusza w Excelu, który po wpisaniu odpowiednich pensji będzie rozbijał to
    na odpowiednie części jak karze nasze kochane prawo (na ZUS, netto, i inne
    bajery).

    Poproszę o jakiś link lub plik na priv.

    Z góry dziękuję.

    Wojtas

  • 2. Data: 2003-02-26 11:22:47
    Temat: Re: lista plac - poszukuje odpowiedniego XLSa
    Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl>

    jak karze nasze kochane prawo (na ZUS, netto, i inne

    Jak znajdziesz taki arkusz to każ sobie wpisać wynagrodzenie :))
    pp

  • 3. Data: 2003-02-26 12:08:40
    Od: "Remaklus" <r...@w...pl>

    Użytkownik "WojtekW" <o...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na odpowiednie części jak karze nasze kochane prawo (na ZUS, netto, i inne

    Mogę Ci podesłać swój, ale podaj wersję Excela, na której pracujesz.
    Uprzedam, że to mój własny wynalazek - 'niekomercyjny'.
    Z pozdrowionkami, ark

  • 4. Data: 2003-02-28 00:10:45
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 26 Feb 2003 10:34:53 +0100, "WojtekW"
    <o...@S...onet.pl> zakodował:

    >na odpowiednie części jak karze nasze kochane prawo (na ZUS, netto, i inne
    >bajery).

    Gdyby był taki arkusz (zwłaszcza obsługujący te inne bajery) to
    programy KP nie kosztowałyby tyle, ile kosztują.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-02-28 03:44:37
    Od: "Michał M." <m...@l...pl>

    > Pięknego dnia Wed, 26 Feb 2003 10:34:53 +0100, "WojtekW"
    > <o...@S...onet.pl> zakodował:

    > Gdyby był taki arkusz (zwłaszcza obsługujący te inne bajery) to
    > programy KP nie kosztowałyby tyle, ile kosztują.

    właśnie sie zastanawiam, za co się płaci w tych programach :)

    Pozdrawiam Michał

  • 6. Data: 2003-02-28 06:09:56
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Pięknego dnia Wed, 26 Feb 2003 10:34:53 +0100, "WojtekW"
    > <o...@S...onet.pl> zakodował:

    > Gdyby był taki arkusz (zwłaszcza obsługujący te inne bajery) to
    > programy KP nie kosztowałyby tyle, ile kosztują.

    Eee, nie panikuj, to tylko parę godzin pracy.

  • 7. Data: 2003-02-28 06:41:11
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 28-02-2003 07:09, Użytkownik KK napisał:

    > Eee, nie panikuj, to tylko parę godzin pracy.

    Ok. 30 minut. I to z ułożeniem ramek i pocieniowaniem nagłówków.
    Lenie...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2003-02-28 07:39:37
    Temat: Re: Re: lista plac - poszukuje odpowiedniego XLSa
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Fri, 28 Feb 2003 07:41:11 +0100, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    >Ok. 30 minut. I to z ułożeniem ramek i pocieniowaniem nagłówków.
    >Lenie...

    Jak wprowadzali nowy zus to na takim arkusiku moja firma (całkiem
    duża) pracowała kilka miesięcy dopóki nie został wdrożony nowy program
    płacowy. W pierwszym okresie działania programu wydruki były
    weryfikowane z wynikami z arkusza i o ile dobrze pamiętam nawet
    znaleźliśmy w ten sposób jakiegoś buga.
    Arkusza gdzieś mam jeszcze, ale trochę już trochę nieaktualnego bo
    trochę zmian już się zdarzyło.

    Sławomir Dąbrowski

  • 9. Data: 2003-02-28 09:43:59
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Ok. 30 minut. I to z ułożeniem ramek i pocieniowaniem nagłówków.
    > Lenie...

    Również z uwzględnieniem faktu, że czasami składka jest mała i nie wystarcza
    na zdrowotne i ulgę? czy nie wychodzą ci w tym miejscu minusy?
    Nie lenie, tylko perfekcjoniści.

  • 10. Data: 2003-02-28 12:55:07
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Fri, 28 Feb 2003 10:43:59 +0100, "KK" <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    >>
    >Również z uwzględnieniem faktu, że czasami składka jest mała i nie wystarcza
    >na zdrowotne i ulgę? czy nie wychodzą ci w tym miejscu minusy?

    To nie problem, istnieją instrukcje warunkowe, albo jeszcze prościej
    funkcja max() lub min(). I żeby nie było: ,25% podatku zdrowotnego
    eksel też potrafi policzyć.
    Sławomir Dąbrowski