    From: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re: lista plac - poszukuje odpowiedniego XLSa
    Date: Fri, 28 Feb 2003 07:39:37 GMT

    On Fri, 28 Feb 2003 07:41:11 +0100, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    >Ok. 30 minut. I to z ułożeniem ramek i pocieniowaniem nagłówków.
    >Lenie...

    Jak wprowadzali nowy zus to na takim arkusiku moja firma (całkiem
    duża) pracowała kilka miesięcy dopóki nie został wdrożony nowy program
    płacowy. W pierwszym okresie działania programu wydruki były
    weryfikowane z wynikami z arkusza i o ile dobrze pamiętam nawet
    znaleźliśmy w ten sposób jakiegoś buga.
    Arkusza gdzieś mam jeszcze, ale trochę już trochę nieaktualnego bo
    trochę zmian już się zdarzyło.

    Sławomir Dąbrowski