  • Data: 2004-02-16 16:03:14
    Temat: Re: mBank i KPiR
    Od: "Aisa_prw" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Właśnie dziś rozmawiałam o tym w US z Panem z okienka wtykając mu kilka
    potwierdzeń i zestawienie miesięczne operacji (takie z 5 plnz mbanku).
    Otóż jak mnie oswiecono:
    zestawienie które otrzymuję do domu z mbanku - NIE jest dowodem ksiegowym,
    więc mam sobie zrobić do niego dowody wewnętrzne na koniec miesiąca - jeden
    na oddsetki
    a drugi na łączną sumę prowizji i opłat.
    a pod te dowody podłączyć albo: wydruki (naście:( ...) albo - i to
    wystarczy
    to zestawienie comiesięczne, które mi przysyłają i to na tyle mam nadzieję
    ze pomogłam.

    Joanna