  • Data: 2007-01-11 10:39:14
    Temat: Re: mBiznes MAX i odsetki
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:eo4tqt$mp4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Od konta biznesowego na pewno nie potrąca, przedsiębiorca odsetki
    > dolicza do przychodów z działalności gospodarczej (np. kolumna 8
    > KPiR).

    Mea Culpa, rzeczywiście podatek nie jest odprowadzany, potwierdziła to
    konsultantka. Niemniej jednak zdziwił mnie opis naliczania odsetek, w
    którym _jest_ kwota odprowadzonego podatku..... tyle, że na tym akurat
    koncie miałem groszowe odsetki, więc i podatku było zero...

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl