  • Data: 2009-02-12 10:48:26
    Temat: Re: mala ksiegowosc RP
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > Chyba muszę wyskoczyć z 300zł i se kupić
    > StreamSoft. Ten program wymiata pod względem przyjazności.

    Co do przyjazności zgoda. Jest intuicyjny i bez zaglądania do instrukcji
    można rozpoznać i użyć podstawowych funkcji programu.
    Ale z funkcjonalnością to bym nie przesadzał, jest trochę niedoróbek.
    Brak podpowiedzi do faktury danego kontrahenta
    (trzeba np dla tepsy klepać za każdym razem FWR....) i parę drobizagów,
    które właśnie dzięki intuicyjności można łatwo ominąć.
    Drobne problemy z archiwizacją i odmówił też kiedyś współpracy
    gdy na początku roku po zaksięgowaniu różnic kursowych
    wychodził ujemny przychód i okazało się wtedy, że aktualizacja przez net
    terminowa i za darmo to fajna sprawa, ale jak przychodzi o cos zapytać
    ekstra mailem to firma: nie odpowiada na maile, nie umie/moze od razu
    zdiagnozować
    problemu, a w ustalonym terminie nie oddzwania.
    Chciałem kiedyś u nich zamówić dla innej firmy oprogramowanie do prowadzenia
    magazynu i fakturowania,
    bo Ala całkiem rozsądna jest, ale ten zerowy kontakt mnie zraził.
    Dla prostej KPiR wyroby StreamSoft godne polecenia,
    ale dla bardziej skomlikowanych aplikacji takie traktowanie klienta to
    porazka.