  • 1. Data: 2009-02-10 08:29:43
    Temat: mala ksiegowosc RP
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Hej!
    Dzis jest w ksioskach mala ksiegowosc rzeczpospolitej, jako ciekawostke
    podaje.

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 2. Data: 2009-02-10 15:41:34
    Temat: Re: mala ksiegowosc RP
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Tak z ciekawości - da się na tym przez wspólnote mieszkaniową prowadzić ewidencję
    pozaksięgową kosztów zarządu oraz zaliczek, a także rozliczeń z innych tytułów?
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-02-11 07:56:33
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Tak z ciekawości - da się na tym przez wspólnote mieszkaniową prowadzić
    > ewidencję pozaksięgową kosztów zarządu oraz zaliczek, a także rozliczeń z
    > innych tytułów?

    nie wiem bo mam viste a dla visty to cos sie nie nadaje.
    Autor widoczni enie zauwazyl ze wiekszosc kompow ma viste. Dziwie sie tylko
    RP ze nie wymusilo
    takich zmian.

    (panele w przyciskami sa prawie w calosci schowane pod siatkami)

  • 4. Data: 2009-02-11 08:02:54
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 11-02-2009 o 08:56:33 Kotlet mielony <w...@d...mnie>
    napisał(a):

    > Autor widoczni enie zauwazyl ze wiekszosc kompow ma viste.

    To bardzo ciekawe, zdaje się światowe statystyki to 4:1 dla XP,
    ja sam na moich witrynach też widzę 4:1 dla XP.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-02-11 08:17:26
    Temat: [OT} Re: mala ksiegowosc RP
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:
    > To bardzo ciekawe, zdaje się światowe statystyki to 4:1 dla XP,
    > ja sam na moich witrynach też widzę 4:1 dla XP.

    No proszę! Jaki piękny flame się szykuje ;-)

    Piotrek

  • 6. Data: 2009-02-11 08:24:59
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To bardzo ciekawe, zdaje się światowe statystyki to 4:1 dla XP,
    > ja sam na moich witrynach też widzę 4:1 dla XP.

    ile nowych ma teraz xp ?

  • 7. Data: 2009-02-11 09:55:53
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> napisał w
    wiadomości news:gmu21o$9c2$1@inews.gazeta.pl...

    > ile nowych ma teraz xp ?

    Jesli nie uda sie upolowac fajnego kompa bez systemu, to chyba wywalenie
    Visty to jest piertwsza czynnosc od ktorej zaczyna sie doprowadzanie kompa
    do uzywalnosci :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-02-11 10:20:35
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    SDD wrote:
    > Jesli nie uda sie upolowac fajnego kompa bez systemu, to chyba wywalenie
    > Visty to jest piertwsza czynnosc od ktorej zaczyna sie doprowadzanie kompa
    > do uzywalnosci :)

    Czepiasz się.

    Po przejściu na 64 bitową Vistę skończyły się problemy z alokacją
    pamięci w sytuacji kiedy używam wieeeeelu aplikacji na raz.

    Z czego wynika up-time na poziomie tygodni a nie maksymalnie kilkunastu
    godzin jak w przypadku 32 bitowego XP.

    <FLAME>
    Wprawdzie do blisko 3 letniego up-time jaki mam na jednym z serwerów
    linuxowych to jeszcze tej Viście daleko, ale działa już ździebko lepiej
    niż jakieś - za przeproszeniem - XP ;-)
    </FLAME>

    Piotrek

  • 9. Data: 2009-02-11 10:56:11
    Temat: Re: [OT] Re: mala ksiegowosc RP
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Piotrek wrote:

    > skończyły się problemy z alokacją
    > pamięci w sytuacji kiedy używam wieeeeelu aplikacji na raz.
    >
    > Z czego wynika up-time

    A komu to potrzebne do szczęścia?
    99% użytkowników nie wie co to jest alokacja pamięci.
    Ma być intuicyjnie, stabilnie i działać, a nie mulić i robić bluskriny.
    To ciekawe, ja też po pierwszych próbach też wywaliłem Vistę,
    a kolejny sprzęt do firm i do domu kupowałem bez systemu.

  • 10. Data: 2009-02-11 11:03:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2009, Kotlet mielony wrote:

    > Autor widoczni enie zauwazyl ze wiekszosc kompow ma viste.

    Większość??
    "A co to jest ta vista"? ;P
    U mnie - 2:0 (XP:Vista)
    Komp na którym piszę to Q6600, ale nie wiem w czym by mu
    Vista miała pomóc (no chyba że jak raz na pół roku wpadnę na
    pomysł przetestowania RAM składaniem panoramy :>)

    pzdr, Gotfryd