  • Data: 2009-02-14 22:15:17
    Temat: Re: mala ksiegowosc RP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Feb 2009, Wojciech Bancer wrote:

    > Podmień "Vista" na "XP" a "XP" na "98" i przejrzyj sobie archiwa grup.
    > Wtedy XP był tym złym.

    Bo i tak jest. Znaczy było i jest :)
    Nadaje się doskonale do użytku na większości *dzisiejszych* kompów.
    Dopóki nie ma problemu z limitem 2 GB RAMu jest doskonałym systemem
    na wszelakie Qxxxx i inne DualCore.
    I *oczywiście*, w momencie kiedy 32GB RAM będzie niezbędne (ze względu
    na zastosowania) XP stanie się "niewłaściwym systemem".
    To czy Vista będzie "właściwym" pozostawię bez komentarza, acz IMVHO
    niekoniecznie.
    Objaśniam: wtopiłem nie wiadomo po co kupując Windows ME :>
    Z Win 98 jest jakiś pożytek do dziś. ME... no cóż.
    Tak sobie myślę że po wejściu "7" wyjdzie, że Viśta to taki ME właśnie.
    Jedna cecha już pasuje w 100% - podobnie jak ME ma porąbane
    z partycjonowaniem, ME zakłada "specyficzne" partycje zaś Viśta
    (a ściślej jej instalator) nie umie sobie poradzić z harddyskiem
    na którym nagrana jest błędna tablica partycji - np. pozostała
    po jakimś RAIDzie :> (podobnoż w ogóle dysku "nie widzi").
    CHIP 02/2009 strona 144 jakby co.

    pzdr, Gotfryd