    From: "Patryk" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: małzeństwo a pit
    Date: Tue, 13 Mar 2007 15:43:07 +0100

    Tak, ale może być sytuacja, że żona nie zmienia nazwiska, adresu
    zamieszkania i ma już nowy dowód. Tak było u mnie. A zatem nie składałem
    NIP-3. Stąd zastanowiło mnie to, bo co prawda w tym roku rozliczamy sie
    osobno (ślub był w sierpniu 2006), ale w przyszłym US może krzyczeć... :-)

    Użytkownik "Plusek$" <plusek!spamek!@tenbit.!spamek!.pl> napisał w
    wiadomości news:et5i11$il5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Od września 06 jestem w związku małżeńskim i chciałbym rozliczyć się
    > za zeszły rok wspólnie z żoną, ponieważ w przeciwnym razie musiałbym
    > dopłacić kilkaset złotych do urzędu (3 próg)
    >
    > Wszędzie jest praktyką, że po zawarciu związku małżeńskiego jest zmieniany
    > NIP-3 żony (zmiana adresu,nazwiska)
    > i wklepują to do systemu, a później przy przyjmowaniu wniosków sprawdzaja
    > każdy NIP wypełnianego PIT-a i od razu zaznaczają że nie można się
    rozliczać
    > i nie przyjmują. Mówię o silnie skomputeryzowanych urzędach skarbowych.
    Ale