    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: mam ochotę się kopać z TP SA
    Date: Thu, 19 Feb 2004 23:49:49 +0100

    On Thu, 19 Feb 2004, fart wrote:

    >+ > Primo: skąd my mamy wiedzieć ile miało być ??
    >+ > Kurdebele, nauczyłbyś się zapodawać potrzebne informacje ! :)
    >+
    >+ Kurdelebele

    :)
    Mam nadzieję że JA się jasno wyraziłem: nie mamy pojęcia czy
    grudniowa f-ra była "właściwa" i wystawili ci <censored>
    korektę, czy też owa grudniowa była do kitu i <censored>
    korekta jest do skorygowania.
    W pierwszym przypadku wystarczyłoby IMHO... nie uznać korekty !
    Gdzieś napisano że MUSISZ przyjąć f-rę którą ktoś ci przyśle ? ;)
    [...parę deko wykrzykników...]
    >+ MASZ CZEGO CHCIAŁEŚ !!!!!!!!

    Właśnie NIE MAM !
    Dalej NIE WIEM czy ci się f-ra z grudnia czy korekta nie widzi.

    >+ od nastepnej informacji będziesz mnie miał kulturalnego, treściwego itd.

    Ale ja nie spodziewałem się BYNAJMNIEJ jakoś szczególnie cyzelowanej
    odpowiedzi (tak BTW IMHO mieścisz się jeszcze w normie :)), tylko
    INFORMACJI !! IN-FOR-MA-CJI, jasne ??

    >+ ale wybacz Gotfrydzie Smoliku teraz NIEEEEEEE !!!!!

    Wrrr....
    To "rzuć monetę".
    Myślisz że mam chęć na dywagacje o 1001 możliwych przypadkach ?
    Zaskoczę cię: nie, bo chcę iść spać :> (tak BTW: jeszcze
    PITa nie złożyłem).

    >+ bo TAK!!!

    Co tak a co nie ?? Ufff...

    [...]
    >+ niestety cholery jasne wystawiły dobrą fakturę i zgodną z przepisami już
    >+ doczytałem nie ma możliwości im dokopać

    Wyłóż po dobroci co ci się nie podobało, co ci się nadal nie
    podoba - oraz za co chcesz dokopać.
    Bo jak nie to my zaczniemy.
    Zaczniemy Maddy podpuszczać żeby *tobie* dokopała, tak konkretnie
    precyzując cel i środki ;) (a ostatnie dni nie miała okazji,
    więc... strzeż się !)

    [...]
    >+ już żałuje słów napisanych [poprzednio ale słowo stało się faktem .....

    Bo ???

    >+ mam nadzieję, że ludzie z prawa nie czytają tej grupy i moich oświadczeń ...

    Ty chyba .prawo mało czytasz ;)

    >+ bo będę miał
    >+ buuuuuuuuu
    >+
    >+ a co mi tam ..... na koniec
    >+ lubię MADDY ..... bo jest miła

    Nic. Jak się nie poprawisz[1] to jak wyżej ;)

    [1] w kwestii INFORMACJI. Ty chyba już uczulenia dostałeś że
    wszyscy zaraz ci się gramatyki i słownika czepiać będą ;]

    >+ pozdrawiam
    >+ fart

    Takoż :) Gotfryd