  • 1. Data: 2004-09-13 17:02:01
    Temat: mbiznes konto w mBanku - jak wydrukować wyciąg miesięczny ???
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    Może NTG ale jednak pytanie związane z prowadzeniem DG. Od niedawna mam
    mbiznes konto w mBanku, jak dotąd nie udało mi się zrobić zbiorczego wydruku
    wszystkich operacji z danego miesiąca, czy to się w ogóle daje zrobić?

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-09-13 17:30:30
    Od: "toster" <t...@W...pl>

> [...]
    wydruku
    > wszystkich operacji z danego miesiąca, czy to się w ogóle daje zrobić?

    Klikasz historię
    określasz okres - miesiąc, który Cię interesuje
    klikasz zaznacz wszystko w menu podręcznym (prawy klawisz mychy) lub ctrl+A
    klikasz drukuj znów z menu podręcznego
    klikasz przy wyborze "drukuj tylko zaznaczenie"
    klikasz ok

    Tylko po co? Mam tam konto już kilka lat i nigdy tego nie robiłem.
    Sposób wymyslony przed chwilką.
    T.

  • 3. Data: 2004-09-13 19:28:31
    Temat: Re: mbiznes konto w mBanku - jak wydrukować wyci?g miesięczny ???
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 13 Sep 2004 19:30:30 +0200, w <ci4li3$1da2$1@news.mm.pl>, "toster"
    <t...@W...pl> napisał(-a):

> [...]
    > klikasz ok
    >
    > Tylko po co? Mam tam konto już kilka lat i nigdy tego nie robiłem.

    Ech, toster, nadal się nie rozwijasz... Tego nawet wyciągiem nazwać nie można.

    A do przedmówcy: jeżeli chcesz mieć wyciąg, to musisz go zamówić (koszt chyba
    5zł/m-c). Bo co ze strony uzyskasz, to sam widzisz...
    Alternatywnie możesz zmienić bank na Inteligo (lepszy bank i większa koszty)
    albo na VWBank (opłaty prawie że zerowe, w tym wyciąg papierowy).

  • 4. Data: 2004-09-13 21:08:55
    Od: "nocnyMarek" <n...@W...gazeta.pl>

    Mariusz <M...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    wydruku
    > wszystkich operacji z danego miesiąca, czy to się w ogóle daje zrobić?

    A w czym problem?
    w historii wybierasz zakres,
    klikasz w czarną belkę'lista operacji wykonanch' (żeby wybrać ramkę)
    1.IE > Plik/podgląd wydruku/tylko zaznaczoną ramkę
    (+w ustawieniach strony możesz ustalić treść nagłówków/stopek i marginesy)
    albo > Plik/Drukuj/Opcje/tylko zaznaczoną ramkę
    albo z menu kontekstowego prawym ...
    2.Mozilla > Plik/Drukuj/wybraną ramkę
    3.Jak sie nie podoba - zamawiasz płatny ;-)

  • 5. Data: 2004-09-13 21:19:42
    Od: "toster" <t...@W...pl>

> [...]
    > Sposób wymyslony przed chwilką.

    Ech, toster, nadal się nie rozwijasz... Tego nawet wyciągiem nazwać nie

    Masz problemy ze zrozumieniem pisanego?
    Nie widzisz, że kolega pytał o zborczy wydruk operacji, a nie o wyciąg z
    konta?
    Chyba po prostu lubisz się przypierdalać, ale jeśli już to robisz, to
    upewnij się że masz rację, bo wychodzisz jak zwykle na głupka.
    T.

  • 6. Data: 2004-09-13 21:47:05
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    nocnyMarek <n...@w...gazeta.pl> wrote:
    > A w czym problem?
    > w historii wybierasz zakres,
    > klikasz w czarną belkę'lista operacji wykonanch' (żeby wybrać ramkę)

    Tam jest tylko kilka operacji (20?). Jak mam kilkaset miesięcznie to to
    jest do chrzanu, bo muszę przejeżdżać przez kilkanaście ekranów. A jak
    potem chcę np. wyszukać wszystkie wpłaty od danego klienta, to zima.

    Póki co te kilkanaście ekranów kopiuję do pliku, a prosty programik w C
    parsuje mi to do pliku csv (poszczególne pola oddzielone przecinkami).
    Potem np. do excela i mogę coś z tym robić. Niemniej jednak to jest orka
    na ugorze :(

    > 3.Jak sie nie podoba - zamawiasz płatny ;-)

    W formie papierowej. Da się w elektronicznej?

    Przy okazji piętno za kretyńskie ograniczenie ilości przelewów
    zdefiniowanych do 50. Co im szkodzi dać więcej? Jakiś informatyk wpisał 50
    zamiast 100 czy 200. Zgłosiłem to i powiedzieli, że rozważą moją sugestię.
    I tak już pół roku rozważają.

    Aaaa, to nie pręgierz ;)

    P.

  • 7. Data: 2004-09-13 21:52:55
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    Ech, toster,...

    ----------

    I może byś sobie, lamusie, ustawił prawidłowo czytnik
    T.

  • 8. Data: 2004-09-13 22:27:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Sep 2004, toster wrote:

    >+ > mbiznes konto w mBanku, jak dotąd nie udało mi się zrobić zbiorczego
    >+ > wydruku wszystkich operacji z danego miesiąca, czy to się w ogóle daje zrobić?
    [...opis...]
    Tak BTW: niestety w mB nie ma numerów (identyfikatorów) transakcji :(
    [...]
    >+ Tylko po co?

    ...trudniej przeoczyć jakąś operację którą należy zaksięgować :)
    Osobiście robię taki "zbędny" wydruk :), jest na czele listy
    operacji "do księgowania" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 9. Data: 2004-09-13 22:28:08
    Od: " nocnyMarek" <n...@W...gazeta.pl>

    Paszczak <s...@h...pl> napisał(a):

    > Przy okazji piętno za kretyńskie ograniczenie ilości przelewów
    > zdefiniowanych do 50. Co im szkodzi dać więcej? ...

    A bo to konto dla _małych_ firm,
    widać Twoja już wyrosła ;-D

  • 10. Data: 2004-09-13 22:35:11
    Od: " nocnyMarek" <n...@W...gazeta.pl>

    > Tak BTW: niestety w mB nie ma numerów (identyfikatorów) transakcji :(

    Nie ma?
    a co ja mam: Nr referencyjny operacji: 2351****-000001523 ?

    (w zestawieniu zbiorczm faktycznie nie ma)