  • 31. Data: 2004-09-15 13:36:46
    Temat: Re: mbiznes konto w mBanku - jak wydrukować wyciąg miesięczny ?
    Od: " nocnyMarek" <n...@g...pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > Radzi sobie doskonale. Po prostu znowu jaki=B6 lamus napisa=B3 na grup=EA=
    > zanim
    > skonfigurowa=B3 sw=F3j cudowny OE.
    > Id=BC na pl.*.czytniki,= tam ci
    > wyt=B3umacz=B1 dlaczego si=EA mylisz. Chocia=BF wystarczy przejrze=E6 =
    > archiwum.

    taaa,
    http://czytniki.zamiast.net/rozne/porownanie.html
    dla FA:
    -reaguje na deklarację charsetu w nagłówkach [-]
    -obsługuje ISO-8859-2 [!]

    LEGENDA :
    [-] - nie, nie obsługuje
    [!] - obsługuje, ale z błędami

    EOT

  • 32. Data: 2004-09-15 14:05:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Sep 2004, nocnyMarek wrote:

> [...]
    >+
    >+ > Radzi sobie doskonale. Po prostu znowu jaki=B6 lamus napisa=B3

    No, twój na pewno przerabia Q-P na 8-bit :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 33. Data: 2004-09-15 14:24:35
    Temat: Re: mbiznes konto w mBanku - jak wydrukować wyci?g miesięczny ???
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 15 Sep 2004 15:26:31 +0200, w
    <P...@A...portezja
    n.zabrze.pl>, Gotfryd
    Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(-a):

    > BTW: jakby co to RFC też prawem nie są. Prawem w rozumieniu "słowa
    > zawartego w nazwie grupy" !

    Ale są normami technicznymi :)

  • 34. Data: 2004-09-15 14:27:08
    Od: " nocnyMarek" <n...@g...pl>

    > [...]
    >
    > No, twój na pewno przerabia Q-P na 8-bit :)

    A zauważ, że reaguje tak wyłącznie na jego posty.
    (w Twoich się nie odważy nic pozmieniać ;-))
    Tak więc są 2 możliwości:
    -albo jego Forte Agent nie radzi sobie do końca ze standardami
    -albo mam alergię na Popławskiego, a te 'krzaczki' to rodzaj wysypki ;-)

    Z resztą, jak widać po niebieskich kwadracikach przy moich postach
    piszę korzystając z portalu Gazeta.pl
    i nie sądzę bym mógł mieć jakikolwiek wpływ na sposób kodowania znaków.

  • 35. Data: 2004-09-15 14:28:01
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 15 Sep 2004 13:36:46 +0000 (UTC), w <ci9ghe$bh4$1@inews.gazeta.pl>, "
    nocnyMarek" <n...@g...pl> napisał(-a):

    > taaa,
    > http://czytniki.zamiast.net/rozne/porownanie.html
    > dla FA:
    > -reaguje na deklarację charsetu w nagłówkach [-]
    > -obsługuje ISO-8859-2 [!]
    > LEGENDA :
    > [-] - nie, nie obsługuje
    > [!] - obsługuje, ale z błędami

    Następny toster... Przyjrzyj sie uważnie, bo jakoś ja widzę +, a nie -. Tak
    samo przy obsłudze ISO-8859-2 -- jest +, a nie !

    > EOT

    Najwyższa pora, bo już piszesz totalne kretynizmy.

  • 36. Data: 2004-09-15 16:33:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Sep 2004, Radoslaw P. wrote:
    [...]
    >+ > BTW: jakby co to RFC też prawem nie są. Prawem w rozumieniu "słowa
    >+ > zawartego w nazwie grupy" !
    >+
    >+ Ale są normami technicznymi :)

    "w rozumieniu polskich ustaw" chyba jednak nie :)
    Owszem, jest to jakiś standard...
    Polecam to RFC o przesyłaniu pakietów transportem lotniczym ;)
    (WDROŻONE ! Oglądałem !) czy (niestety nie znam numeru i osobiście
    nie sprawdzałem) spełniające wszystkie wymogi formalne (!) czyjeś
    narzekanie na piwo...
    Krótko mówiąc: standard "formalnie" ma moc netykiety :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 37. Data: 2004-09-15 16:35:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Sep 2004, nocnyMarek wrote:
    [...]
    >+ A zauważ, że reaguje tak wyłącznie na jego posty.

    E, no, ja Q-P nie mam :)

    >+ Tak więc są 2 możliwości:
    >+ -albo mam alergię na Popławskiego, a te 'krzaczki' to rodzaj wysypki ;-)

    To ta. Nie ty a twój czytnik :]
    Ignoruje deklarację Q-P w nagłówku i traktuje zakodowane znaczki
    jako zwykły tekst.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 38. Data: 2004-09-15 17:37:23
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 15 Sep 2004 18:33:18 +0200, w
    <P...@A...porte
    zjan.zabrze.pl>, Gotfryd
    Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(-a):

    > Krótko mówiąc: standard "formalnie" ma moc netykiety :)

    Niestety (a raczej stety) ma zdecydowanie większą :)

  • 39. Data: 2004-09-15 20:55:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]
    >+
    >+ Niestety (a raczej stety) ma zdecydowanie większą :)

    *Formalnie* - nie.
    Ta grupa ma "prawo" w nazwie !! :)
    Za złamanie niektórych Polskich Norm można załapać się na konsekwencje
    - od administracyjnych (nakaz rozbiórki AFAIR) po (chyba :)) karne.
    Co grozi za nieprzestrzeganie RFC, oprócz potencjalnego "wypięcia
    się przez klientów", jak widać (z ilości "niekompatybilnych" czytników
    news na przykład) niezbyt dolegliwego ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 40. Data: 2004-09-16 11:39:27
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 15 Sep 2004 22:55:10 +0200, w
> [...]

    > - od administracyjnych (nakaz rozbiórki AFAIR) po (chyba :)) karne.
    > Co grozi za nieprzestrzeganie RFC, oprócz potencjalnego "wypięcia

    Odcięcie przez administratora, jeżeli w regulaminie zakładu pracy jest
    odpowiedni punkt :)

    > jak widać (z ilości "niekompatybilnych" czytników
    > news na przykład) niezbyt dolegliwego ? ;)

    No cóż, ja bym opornych banował po IP :) Ale przecież nawet gazeta.pl nie umie
    zrobić sensownego interface do usenetu...