eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkimbiznes konto w mBanku - jak wydrukować wyciąg miesięczny ??? › Re: mbiznes konto w mBanku - jak wydrukować wyci?g miesięczny ???
    From: "toster" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: mbiznes konto w mBanku - jak wydrukować wyci?g miesięczny ???
    Date: Mon, 13 Sep 2004 23:19:42 +0200

    > wydruku
    >
    > Klikasz historię
    > określasz okres - miesiąc, który Cię interesuje
    > klikasz zaznacz wszystko w menu podręcznym (prawy klawisz mychy) lub
    ctrl+A
    > klikasz drukuj znów z menu podręcznego
    > klikasz przy wyborze "drukuj tylko zaznaczenie"
    > klikasz ok
    >
    > Tylko po co? Mam tam konto już kilka lat i nigdy tego nie robiłem.
    > Sposób wymyslony przed chwilką.

    Ech, toster, nadal się nie rozwijasz... Tego nawet wyciągiem nazwać nie
    można.

    Masz problemy ze zrozumieniem pisanego?
    Nie widzisz, że kolega pytał o zborczy wydruk operacji, a nie o wyciąg z
    konta?
    Chyba po prostu lubisz się przypierdalać, ale jeśli już to robisz, to
    upewnij się że masz rację, bo wychodzisz jak zwykle na głupka.
    T.