  • 1. Data: 2004-09-13 13:24:14
    Temat: zwrot VAT w terminie 60 dni
    Od: "mdruda" <a...@w...pl>

    Witam
    Mam stałą nadwyżke VATu naliczonego w zwiazku z wewnatrzwspolnotowa dostawą
    towarów i swiadczeniem uslug na rzecz kontahentow z UE.
    Żadam VAT do zwrotu w terminie 60 dni do wysokosci 22% obotu stawkami
    nizszymi. W miesiacach gdzie wysylam towary dostaję większy zwrot w tym
    terminie (22% obrotu), natomiast w miesiącach gdy mam tylko usługi dla UE -
    nie dostaję w ogole VAT w teminie 60 dni, bo nie mam w deklaracji obrotu
    stawkami nizszymi. Czy ktos mi powie dlaczego wywoz towarow jest bardziej
    uprzywilejowany niz swiadczenie uslug pod wzgledem terminow zwrotu VATu? I
    jak to się ma do prawa unijnego?
    Magda B.