  • 11. Data: 2004-09-13 22:38:14
    Temat: Re: mbiznes konto w mBanku - jak wydrukować wyciąg miesięczny ???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Sep 2004, nocnyMarek wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):
    >+
    >+ > Tak BTW: niestety w mB nie ma numerów (identyfikatorów) transakcji :(
    >+
    >+ Nie ma?
    >+ a co ja mam: Nr referencyjny operacji: 2351****-000001523 ?
    >+
    >+ (w zestawieniu zbiorczm faktycznie nie ma)

    No, jasne, "grupowicz usłyszał komentarz do tego co napisał
    a nie do tego co myślał" :]
    Oczywiście miałem na myśli zestawienie zbiorcze :)
    Przepraszam za brak precyzji.
    Jakby nr ref. nie było to byłby kłopot z księgowaniem :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 12. Data: 2004-09-13 23:14:00
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    nocnyMarek <n...@w...gazeta.pl> wrote:

    > A bo to konto dla _małych_ firm,
    > widać Twoja już wyrosła ;-D

    Nosz raptem jedną osobę zatrudniam dopiero! :) A to ograniczenie jest
    moim zdaniem czysto programowe - nie widzę innego uzasadnienia (np. ze
    względów bezpieczeństwa).

    P.

  • 13. Data: 2004-09-14 11:49:53
    Temat: Re: mbiznes konto w mBanku - jak wydrukować wyci?g miesięczny ???
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 13 Sep 2004 23:52:55 +0200, w <ci54u5$2dmp$1@news.mm.pl>, "toster"
    <t...@W...pl> napisał(-a):

    > Ech, toster,...
    >
    > ----------
    >
    > I może byś sobie, lamusie, ustawił prawidłowo czytnik

    ROTFL. Moja małpko, mam prawidłowo ustawiony czytnik, a że jesteś noga, to ja
    już nic nie poradzę.

    Połataj swojego OE i dopiero wtedy pisz.

  • 14. Data: 2004-09-14 11:52:09
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 13 Sep 2004 21:47:05 +0000 (UTC), w <ci54gp$m10$1@phone.provider.pl>,
    Paszczak <s...@h...pl> napisał(-a):

    > Póki co te kilkanaście ekranów kopiuję do pliku, a prosty programik w C
    > parsuje mi to do pliku csv (poszczególne pola oddzielone przecinkami).
    > Potem np. do excela i mogę coś z tym robić. Niemniej jednak to jest orka
    > na ugorze :(

    Do wpłat podawaj konto w Inteligo. Poważnie. W tym przypadku mBank do Inteligo
    ma się jak trabant do mercedesa. W Inteligo możesz założyć bezpłatnie dowolną
    liczbę subkont, o ile oczywiście potrzebujesz tego.

  • 15. Data: 2004-09-14 12:07:33
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 13 Sep 2004 23:19:42 +0200, w <ci52vs$1b0n$1@news.mm.pl>, "toster"
    <t...@W...pl> napisał(-a):

    > Masz problemy ze zrozumieniem pisanego?
    > Nie widzisz, że kolega pytał o zborczy wydruk operacji, a nie o wyciąg z
    > konta?

    Rozumiesz znaczenie: "nawet wyciągiem nazwać nie można"? Chyba nie. A więc
    rozwinięcie dla Opornych: "nawet wyciągiem nazwać nie można, a co dopiero
    zestawieniem operacji".

    > Chyba po prostu lubisz się przypierdalać, ale jeśli już to robisz, to
    > upewnij się że masz rację, bo wychodzisz jak zwykle na głupka.

    Tak, tosterku... polecam ci zajęcia z logiki.

  • 16. Data: 2004-09-14 13:37:58
    Od: "toster" <t...@W...pl>

> [...]

    > upewnij się że masz rację, bo wychodzisz jak zwykle na głupka.

    Tak, tosterku... polecam ci zajęcia z logiki.

    --------------------

    Zaiste, trzeba mieć dobrze pokręconą logikę, by o wydrukowanym ww sposobem
    zestawieniu operacji (stosowanym, jak widzę, przez innych) powiedzieć, że
    nie jest to "zestawienie operacji".
    Wyjaśnisz, co to w takim razie jest?
    Bo póki tego nie zrobisz, to dalej wyglądasz jak przypierdalający się głupek
    i troll.
    T.

  • 17. Data: 2004-09-14 14:39:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radoslaw,

    [...]

    > ROTFL. Moja małpko, mam prawidłowo ustawiony czytnik, a że jesteś noga, to ja
    > już nic nie poradzę.

    I używasz śmierdzącej QPy...

    > Połataj swojego OE i dopiero wtedy pisz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2004-09-14 19:57:18
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 14 Sep 2004 16:39:56 +0200, w <1...@p...pl>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):

    > I używasz śmierdzącej QPy...

    Śmierdzi tylko leniom.

  • 19. Data: 2004-09-14 20:17:06
    Od: " nocnyMarek" <n...@g...pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > Tue, 14 Sep 2004 16:39:56 +0200, w =
    > <1...@p...pl>,
    > RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisa=B3(-a):

    > jeste=B6 noga, to ja
    >
    > =A6mierdzi tylko leniom.

    Taaa, Ty we własnym smrodzie czujesz się znakomicie ;-P

    ps. a jeśli oprócz inwektyw jesteś w stanie
    wydukać też coś z sensem, to może napisz czego brakuje
    wyciągom i zestawieniom z mBanku, że niegodne są swojej nazwy?
    Oczywiście w kontekście grupy pl.soc.prawo.podatki
    bo chyba nie zauważyłeś, że nie jesteś na swoim prywatnym podwórku...

  • 20. Data: 2004-09-15 06:24:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Sep 2004, Radoslaw P. wrote:
    >+ RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):
    [...]
    >+ > I używasz śmierdzącej QPy...
    >+
    >+ Śmierdzi tylko leniom.

    Mylisz się.
    Ilość programów które nieprawidłowo obsługują Q-P na newsach (Xnews
    źle koduje nagłóki, Oooopslook źle cytuje,...) jest tak duża że
    przyjętym jest NIE używanie owego kodowania na grupach.
    Zapodać googlowi "netykieta quoted" - i można sobie sprawdzić...
    I panowie - uprzejmie proszę o niezłażenie poniżej poziomu piwnicy;
    przysłuchiwanie się pyskówkom specjalnie przyjemne nie jest, a podobnie
    jak w autobusie wybór jest niewielki :> (poza ew. plinkiem).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)