  • 21. Data: 2004-09-15 07:53:47
    Temat: Re: mbiznes konto w mBanku - jak wydrukować wyci?g miesięczny ???
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    toster wrote:
    > Ech, toster,...
    >
    > ----------
    >
    > I może byś sobie, lamusie, ustawił prawidłowo czytnik
    > T.

    Przecież on ma dobrze. Za to ty masz skaszanione cytowanie i deklarację
    strony kodowej. Może popraw najpierw u siebie a potem ewentualnie
    zwracaj uwagę.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 22. Data: 2004-09-15 09:17:10
    Od: " nocnyMarek" <n...@W...gazeta.pl>

    Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl> napisał(a):

    > Przecież on ma dobrze. Za to ty masz skaszanione cytowanie i ...

    Jesteś pewny?
    To jego czytnik nie radzi sobie z ogonkami w tytule
    i powoduje kaszankę przy cytowaniu w OE i przez WWW
    A Twój czytnik radzi sobie z cytowaniem jego postów?

    nocnyMarek

  • 23. Data: 2004-09-15 11:44:10
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 15 Sep 2004 08:24:34 +0200, w
    <P...@A...portezja
    n.zabrze.pl>, Gotfryd
    Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(-a):

    > Ilość programów które nieprawidłowo obsługują Q-P na newsach (Xnews
    > źle koduje nagłóki, Oooopslook źle cytuje,...) jest tak duża że
    > przyjętym jest NIE używanie owego kodowania na grupach.

    Liczba programów, które prawidłowo obsługują QP jest tak duża, że nie widzę
    przeszkód, by używasz QP.
    Proponuję zatem napisać do producentów oprogramowania, za które zapłaciliście,
    i zgłosić im problem.

  • 24. Data: 2004-09-15 11:47:05
    Temat: Re: mbiznes konto w mBanku - jak wydrukować wyciąg miesięczny ?
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 14 Sep 2004 20:17:06 +0000 (UTC), w <ci7jk2$2fp$1@inews.gazeta.pl>, "
    nocnyMarek" <n...@g...pl> napisał(-a):

    > Taaa, Ty we własnym smrodzie czujesz się znakomicie ;-P
    >
    > ps. a jeśli oprócz inwektyw jesteś w stanie
    > wydukać też coś z sensem, to może napisz czego brakuje
    > wyciągom i zestawieniom z mBanku, że niegodne są swojej nazwy?
    > Oczywiście w kontekście grupy pl.soc.prawo.podatki
    > bo chyba nie zauważyłeś, że nie jesteś na swoim prywatnym podwórku...

    Cytować nie umiesz -- OK.
    Ale dlaczego nie przeczytałeś poprzednich postów to nie wiem. Znajdziesz sam,
    czy znowu zaśmiecisz? Ja nie lubię babrać się w śmieciach, więc musisz robić to
    dalej sam.

  • 25. Data: 2004-09-15 11:48:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radoslaw,

    > Liczba programów, które prawidłowo obsługują QP jest tak duża, że nie widzę
    > przeszkód, by używasz QP.

    Liczba programów poprawnie obsługujących 8-bitwe zestawy znaków jest
    co najmniej równie wysoka. Nie widzę przeszkód, żeby zastosować się do
    netykiety.

    > Proponuję zatem napisać do producentów oprogramowania, za które zapłaciliście,
    > i zgłosić im problem.

    I wzajemnie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2004-09-15 11:59:43
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 15 Sep 2004 09:17:10 +0000 (UTC), w <ci91al$ogt$1@inews.gazeta.pl>, "
    nocnyMarek" <n...@W...gazeta.pl> napisał(-a):

    > Jesteś pewny?
    > To jego czytnik nie radzi sobie z ogonkami w tytule

    Radzi sobie doskonale. Po prostu znowu jakiś lamus napisał na grupę zanim
    skonfigurował swój cudowny OE.

    > i powoduje kaszankę przy cytowaniu w OE i przez WWW

    Ta, jasne. I za wojnę w Iraku też odpowiadam. Idź na pl.*.czytniki, tam ci
    wytłumaczą dlaczego się mylisz. Chociaż wystarczy przejrzeć archiwum.

  • 27. Data: 2004-09-15 12:09:39
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 15 Sep 2004 13:48:42 +0200, w <5...@p...pl>, RoMan
    Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):

    > Liczba programów poprawnie obsługujących 8-bitwe zestawy znaków jest
    > co najmniej równie wysoka. Nie widzę przeszkód, żeby zastosować się do
    > netykiety.

    Netykieta zezwala zarówno na 8bit, jak i QP. A RFC dodatkowo na base64.

    > I wzajemnie.

    Ja nie mam po co, ale dzięki za troskę.

  • 28. Data: 2004-09-15 12:28:20
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > i powoduje kaszankę przy cytowaniu w OE i przez WWW

    Ta, jasne. I za wojnę w Iraku też odpowiadam.

    -----------
    Cudny argument, jak z piaskownicy.
    A odpowiesz, trollu, na mojego posta powyżej (tego o Twojej pokrętnej
    logice), czy bez tego mam Cię wrzucać do plonkownicy?
    T.

  • 29. Data: 2004-09-15 13:14:31
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    nocnyMarek wrote:

    > Jesteś pewny?
    > To jego czytnik nie radzi sobie z ogonkami w tytule
    > i powoduje kaszankę przy cytowaniu w OE i przez WWW
    > A Twój czytnik radzi sobie z cytowaniem jego postów?

    Sprawdziłam, radzi sobie bez problemów.
    A czy jestem pewny ? Ze toster ma źle jestem pewny (kodowanie już chyba
    poprawił). Ze Radosław P. ma dobrze kodowanie tematu ? Nie jestem.

  • 30. Data: 2004-09-15 13:26:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Sep 2004, Radoslaw P. wrote:
    [...]
    >+ Liczba programów, które prawidłowo obsługują QP jest tak duża, że nie widzę
    >+ przeszkód, by używasz QP.

    Nie moja broszka, kwestia upodobania (niektórzy zwą je
    "pieniactwem", ale MI przecież nie zależy). Mam na
    myśli "słuszne manie racji" oczywiście :)

    Osobiście stosuję się do próśb (owszem, kilku osobników trzeba było
    "nakłonić" do uznania że to ONI mają programy do kitu :>) np. coby
    stosować ">" w cytowaniu (jako że IMO prościej samo "+" a i ze
    standardem zgodne).
    Ale jak już maja taki chłam - to co mi zależy ;>

    >+ Proponuję zatem napisać do producentów oprogramowania, za które zapłaciliście,

    Ja ? Nie przypominam sobie ;)
    Zabrałem głos wyłącznie w sprawie pewnych WEWNĘTRZNIE HONOROWANYCH
    na polskich newsach ustaleń. Można owe określenia nazwać "grzecznością"
    jak już ktoś musi mieć wszystko pnazywane i pouładane w szufladach
    (ja rozumiem, np. u księgowego to nawyk zawodowy...)
    BTW: jakby co to RFC też prawem nie są. Prawem w rozumieniu "słowa
    zawartego w nazwie grupy" !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)