    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: merlin.com.pl i ich faktura
    Date: Tue, 22 Jun 2004 17:58:59 +0000 (UTC)

    In article <cb9r4d$k15$1@inews.gazeta.pl>, Andrzej Kłos wrote:

    > i sam sobie odpowiedziałeś, 4998,78 + 1,00 do kieszeni a 0,22 do budżetu

    Domyślam się, ale tej wielkości firma chyba nie leci tak jawnie i
    oczywiście w kulki? Przecież już dawno by ją US zjadł za coś takiego. Tak
    to może Franek Wieśkowi fakturować, jeśli się znają. Gdzieś musi być jakiś
    hak, który im pozwala tak postępować, chociaż przyznaję - nic mi nie
    przychodzi do głowy.

    ???
    --
    Samotnik