    From: "MooSHEL" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: merlin.com.pl i ich faktura
    Date: Tue, 22 Jun 2004 22:08:46 +0200

    No właśnie - w międzyczasie tak się zastanawiałem - nie jestem pewnien czy
    znaczek to towar. A możej jest to raczej forma papieru wartościowego?!?!?
    Jest to forma zapłaty za usługę pocztową - ale nie jest tożsamy z usługą
    pocztową - sam zakup znaczków nie oznacza przecież zakupu usługi pocztowej -
    możesz przecież ich nigdzie nie nakleić ;-))

    Jaka stawka VAT jest na tej FV od poczty za znaczki? Jeśli niższa niż 22 to
    możesz podać PKWiU?

    Jak mogą zrefakturować USŁUGĘ pocztową skoro nigdy jej ani nie zakupili ani
    nie wyświadczyli??!

    Pozdro,
    MooSHEL