    From: "DJ" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: mieszkanie a DG
    Date: Sun, 4 Dec 2005 00:04:07 +0100

    Użytkownik "Mario" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dmsmfm$cq6$1@news.onet.pl...

    > To zależy od umowy zawartej z zakładem energetycznym. Przeczytaj swoją,
    > czy zakład coś zastrzegał, Ale raczej nie

    Nie jestem specem od tych spraw, ale coś musi być na rzeczy, bo nie dalej
    jak pół roku temu do domu rodziców zapukała ekipa z Zakładu Energetycznego.
    Sprawdzali, czy rodzice nie prowadzą DG w domu, bo rachunki za energię
    wydawały im się podejrzanie wysokie. Rodzice 100m od domu mają firmę (ten
    sam adres), więc pewnie pracownicy ZE pomyśleli, że trochę działalności
    przenieśli sobie do salonu i teraz wykorzystują tańszą energię ;-).

    Pozdr
    DJ