  • 1. Data: 2003-09-19 09:42:28
    Temat: mini ankieta /może z nagrodami/ - z pism i portali jakich firm chciałbyś korzystać za darmo
    Od: "ankieter" <a...@W...pl>

    chciałbym zrobić mini sondę

    jeśli szukacie informacji prawnych lub podatkowych, albo jakichś gospodarczych,
    finansowych lub rachunkowych to z jakich wydawnictw, portali , stron
    najchętniej korzystacie ?
    ciekawi mnie, które strony i czasopisma cieszą się największym powodzeniem i są
    widziane jako najlepsze w Polsce ?

    być może uczestnicy ankiety otrzymają ciekawe propozycje ...

    czekam na odpowiedzi
    ankieter

  • 2. Data: 2003-09-19 11:13:48
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Jest tylko jedno najlepsze pismo z ktorego mozna zdobywac wiedze. Nazywa sie
    dziennik ustaw.

    Nieankietowany

  • 3. Data: 2003-09-19 11:19:03
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@w...pl>

    Użytkownik "ankieter" <a...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    i są
    > widziane jako najlepsze w Polsce ?
    >
    > być może uczestnicy ankiety otrzymają ciekawe propozycje ...

    Nie darzę zaufaniem osób, które nie podpisują się imieniem i nazwiskiem albo
    chociażby firmą, dlatego na mnie nie masz co liczyć.

    A będąc lekko złośliwym przed nadchodzącym weekendem mam nadzieję że reszta
    osób odpowie:
    pl.soc.prawo.podatki

    :-)

    życząc wszystkim grupowiczom miłego weekendu
    Łukasz Kaliński