  • 1. Data: 2003-09-19 08:29:30
    Temat: WROCŁAW - PRACA: KSIĘGOWA
    Od: "emploIT" <r...@e...com>

    Poszukuje:

    Doświadczonej i samodzielnej Księgowej na ? etatu

    W związku z rozwojem działalności, poszukujemy doświadczonej, samodzielnej
    księgowej, która weźmie na siebie odpowiedzialność kompleksowego prowadzenia
    rachunkowości sprawozdawczej i zarządczej oraz spraw kadrowych - w
    niewielkiej firmie informatycznej (ok. 10-15 osób) o wysokiej kulturze
    organizacyjnej.

    Przewidywany zakres obowiązków:

    - zbieranie dokumentów, kontrolowanie, segregowanie, opisywanie,
    dekretowanie, kwalifikowanie do MPK'ów i budżetów, nadzorowanie i
    monitorowanie spraw związanych z obiegiem dokumentów

    - księgowanie dokumentów - KPiR oraz księgi handlowe (od 11.2003)

    - prowadzenie rozliczeń wewnęrznych pomiędzy MPK'ami

    - studiowanie aktualnych przepisów, informowanie Zarządu,
    konsultowanie spraw organizacyjnych i podatkowo-prawnych z Zarządem

    - prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie list płac (głównie
    umowy cywilnoprawne)

    - ewidencja środków trwałych

    - rozliczenia z urzędami

    - rozliczenia usług z kontrahentami i klientami

    - rozliczenia i transakcje eksportowe,

    - prowadzenie kasy, zaliczki, delegacje, rozliczenia z pracownikami

    - prowadzenie ewidencji Cash Flow, przygotowywanie przelewów

    - raportowanie wewnętrzne, analizy, monitorowanie wydatków, kosztów,
    podatków, przepływów finansowych

    - opracowywanie procedur obiegu dokumentów i procedur usprawniających
    pracę w firmie od strony działu FK, inicjowanie pozytywnych zmian
    organizacyjnych

    Wymagania wobec kandydatów:

    - konieczne doświadczenie praktyczne (min 3 lata) w w prowadzeniu
    księgowości firm (najlepiej kilku różnych firm, w tym spółki
    informatycznej),

    - doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych i KPiR oraz
    zagadnień kadrowo-płacowych,

    - bardzo dobra orientacja w aktualnych przepisach, jak również
    orientacja w prawodawstwie UE, podstawy rachunkowości zarządczej/Controlling

    - chęć współpracy z dynamicznie rozwijającą się małą firmą
    informatyczną o aspiracjach do działalności międzynarodowej

    - bezwzględny warunek - sprawne posługiwanie się narzędziami IT
    (Excel, programy FK, KP pod Windows oraz internet, email)

    - systematyczność, odpowiedzialność i zaangażowanie w rozwój firmy

    - umiejętność sprawnego poszukiwania informacji i rozwiązywania
    problemów

    - umiejętność pracy zespołowej

    - znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego

    - brak nałogów

    - solidność i uczciwość, poparte posiadaniem wyłącznie dobrych
    referencji z poprzednich miejsc pracy

    Oferujemy:

    - wszechstronny zakres obowiązków, samodzielną pracę

    - możliwość zaangażowania się w rozwój firmy

    - sprzyjanie pozyskiwaniu aktualnej wiedzy z dziedziny rachunkowości,
    prawa, finansów, controllingu

    - możliwość rozwoju zawodowego w miarę rozwoju firmy i obowiązków

    - elastyczny czas pracy: warunki do ustalenia

    - możliwość zwiększenia zakresu pracy (do pełnego etatu) i
    odpowiedzialności w miarę rozwoju firmy

    - satysfakcję i docenianie wyników pracy,

    - partnerskie stosunki i wysokie wymagania,

    - wysokie standardy organizacji pracy i elastyczny czas pracy

    - forma współpracy: preferowane"samozatrudnienie" lub umowa-zlecenia
    bez ZUS

    - okres współpracy - min. 12 m-cy

    Oferty współpracy powinny zawierać:

    - CV zawierające:

    o dokładny opis zakresu obowiązków podejmowanych w poprzednich
    miejscach pracy

    o pisemne referencje z poprzednich miejsc pracy

    - list motywacyjny z uzasadnieniem, co skłania Cię do podjęcia
    współpracy i jakie są Twoje oczekiwania

    - podpisaną klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
    osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji
    procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z 29.08.97 r. o ochronie danych
    osobowych, Dz. U. Nr 133, poz.883)"

    Oferty proszę przesyłać wyłącznie drogą mailową na adres
    r...@e...com

    Uwaga. Ze względów organizacyjnych zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi
    tylko do wybranych kandydatów.

  • 2. Data: 2003-09-19 09:56:00
    Temat: Re: WROCŁAW - PRACA: KSIĘGOWA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Sep 2003, emploIT wrote:

    >+ Poszukuje:

    Przyjmnięto. Znaczy: szczegół jeśli chodzi o nazwę grupy
    w stylu "praca poszukuję" czy "praca oferowana" ma być
    do pominięcia.

    >+ Doświadczonej i samodzielnej Księgowej na ? etatu

    Znaczy: bliżej nieznany ułamek, samo przez się zrozumiałe
    że może to być ułamek 7/8 i 7/80. Tłumacząc na polski:
    jeszcze nikt nie ma pojęcia ile może tego być :)

    >+ w niewielkiej firmie [...] o wysokiej kulturze organizacyjnej.

    Znaczy: jak pani Jadzi nie ma - to dziś nie da się załatwić,
    bo "ona jest od tego" ? Myślałem że to tylko w dużych firmach...

    [...]
    >+ - brak nałogów

    Tak z ciekawości: KP pozwala na takie wymaganie ?
    Nie żebym uważał je za niewłaściwe, ale skoro jakoś tak
    przedwczoraj na .prawo wykładałem że jeśli coś jest
    prawem to nas obowiązuje nawet jak się nie podoba, to
    nie wypada mi zmienić zdania ;)

    [...]
    >+ Oferujemy:
    >+
    >+ - wszechstronny zakres obowiązków,

    Jak to drzewiej było ?
    "my im wysyłamy zboże, a oni za to biorą nasze statki" ??

    [...]
    >+ - forma współpracy: preferowane"samozatrudnienie"

    Acha. Mierzone w etatach.

    >+ lub umowa-zlecenia bez ZUS

    ...szanowna grupo: czy wy nie uważacie, że oni NAPRAWDĘ
    potrzebują księgowej będącej jednocześnie prawnikiem ?
    Bo UZ bez ZUS mnie sprowadziło do parteru, chociażem
    szary podatnik jako koledzy i koleżanki...

    >+ - okres współpracy - min. 12 m-cy

    ...znaczy: gwarancja że nie rozwiążą umowy. Zawsze coś ;)
    Oferta jak rozumiem jest publiczna więc wiąże, jakby
    co będziemy szukać po KC artykułów.

    >+ Oferty współpracy powinny zawierać:
    >+
    >+ - CV zawierające:
    [...]
    >+ o pisemne referencje z poprzednich miejsc pracy

    Pięknie. Rewelacja. Od człowieka który "najchętniej
    prowadzi własną działalność". Gratulacje !!

    >+ - list motywacyjny z uzasadnieniem, co skłania Cię do podjęcia
    >+ współpracy i jakie są Twoje oczekiwania

    ...myślałem że samo przeczytanie "zaproszenia" wystarczy.
    A tu nie. Wot, niespodzianka ;)

> [...]
    >+ osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji
    >+ procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z 29.08.97 r. o ochronie danych

    Ykhm... niech będzie. Jakoś tak przekonany nie jestem,
    czy jakaś ustawa nie pozwala na zbieranie *niebędnych*
    danych dotyczących pracowników i kandydatów.
    Ale rozumiem że do tego właśnie księgowa jest szukana
    ("żeby wiedziała czy wolno").

    [...]
    >+ Uwaga. Ze względów organizacyjnych zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi
    >+ tylko do wybranych kandydatów.

    ...ponieważ na kandydata się nie nadaję to cóż, mogłem sobie
    tylko pokomentować.
    Za CEFa, za Bogusia, za wszystkich (dla których byłem dziś
    tarczą strzelniczą ;)) :) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (zaciekawiony czy to był post write-only i czy nadawca coś
    słyszał o "niezamówionych ofertach", a jakby myślał że
    to ma coś wspólnego z danymi osobowymi to czy wie że na
    grupie .prawo jest wykład o różnicy między GIODO
    a ustawą o spamie :>)

  • 3. Data: 2003-09-21 11:27:25
    Od: "Nemo" <n...@p...onet.pl>

    Podpisuję się obiema rękoma pod wypowiedzią Gotfryda.

  • 4. Data: 2003-09-22 11:18:04
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    Nemo wrote:
    > Podpisuję się obiema rękoma pod wypowiedzią Gotfryda.

    [.ciach..]
    Moze nastepnym razem podpisuj sie jedna reka a druga tnij cytaty !!!!!!!

    Daniel