    From: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: modernizacja komputera (tak tak, po raz setny)
    Date: Wed, 02 Oct 2002 16:20:18 +0200

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> skribis:

    > Za sam tytuł należy ci się pałowanie ;)
    > Googla nie łaska ? :]
    >(a było, było)

    szukalem ale nie znalazlem :(

    > Tak z ciekawości: co wpisałeś do KPiR w kol. 3 i 6 ?

    eee.. a co mialem wpisac ?

    > Nie. Weź sobie UoPDoOF i przeczytaj artykuł 22.
    > Nie żartuję - dobrze ci zrobi :)

    Dzieki za rade. Toz to artykuly, podartykuly, punkciki, podpunkciki,
    literki, bajerki... brrr.. ale jakos przebrne...
    myslalem ze tego mam szukac w ustawie o vat, albo o wypelnianiu vat-7 (w
    ktora rubryke wpisac czesci dolozone do ŚT)

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Chcesz byc bogaty? Wolisz ciezko pracowac przez
    cale zycie, czy moze uzyc mozgu?