    From: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nadpłata VAT
    Date: Sat, 10 Aug 2002 11:15:50 +0200

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:aitbm4$m94$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > "Sławomir Malibo" <[...]
    > Jest
    >
    > Ale pan bojowy Panie Slawomirze ?
    >
    > Czlowiek wypelnil deklaracje zlozyl i zaplacil podatek.
    > A tu wezwanie ze Skarbowego, by przyszedl wyjasnic...
    > Idzie, patrrzy...
    > No jak mgl napisac ze 34 876 - 33785 = 1191,
    > gdy kazdy widzi ze to 1091...
    >
    > jest w US o 100 za duzo..
    >
    > Boguslaw

    Witam serdecznie,
    nie bojowy - po prostu w "VAT'cie" nie ma pojęcia nadpłaty. No - chyba, że
    ktoś WPŁACIŁ więcej niż powinien był. Natomiast może być nadwyżka. Pewnie -
    matematyka mówi, że w takim przypadku US ma więcej pieniążków niż powinien
    od tego podatnika.
    Ale - proszę się zastanowić dlaczego do tego doszło, co było powodem takiej
    sytuacji. Zbyt mało jest danych, aby sugerować rozwiązania. Niemniej można
    domniemywać, że coś mu się pokręciło przy wypełnianiu deklaracji.
    OP (Ordynacja Podatkowa) mówi co należy zrobić w takim bądź podobnym
    przypadku.

    Ps.
    Ja jestem niespotykanie spokojny człowiek :-)
    Pozdrawiam.