    From: jakusa <c...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: najem samochodu
    Date: Tue, 20 Dec 2005 20:50:10 +0100

    Witam,

    Moja firma wpisuje w koszty (i w księgowości) wartość netto +
    nieodliczany vat - jako VAT będący kosztem).
    Jeśli hodzi o ewidencję przebiegu kilometrów, to prowadzimy TYLKO dla
    naszych samochodów, a VAT odliczamy w wys. 60 % nie wiecej niż 6.000 zł.
    na jedną umowę (jak przekroczysz, to zawierasz nową na ten sam samochód
    lub w innym kolorze :))
    60 % pod warunkiem, że umowy bły zawarte po 31.08.2005 - jesli nie, to
    50 % nie więcej niż 5.000 od umowy

    pozdrawiam, i mam nadzieję, że się przydałem

    Jakusa