  • 1. Data: 2002-02-20 12:16:34
    Temat: namiary na skarbowki
    Od: "Paweł Słowik" <s...@m...pl>

    Witam,

    Czy ktos zna jakies linki na baze z namiarami elektronicznymi na US w
    Polsce.
    Wiele serwisow posiada dane teleadresowe ZUSu i US. O ile z ZUSem nie ma
    problemu, bo to "jedna duza firma" ;D to urzędy skarbowe.. kazdy sobie
    rzepke skrobie.
    Ciekaw jestem czy oprocz czasem starych jak swiat stron z widokiem na ich
    budynek uzywaja internetu do komunikowania sie z podatnikami.. w koncu tak
    byloby taniej i szybciej ;)

    Pozdr, Pawel S.

  • 2. Data: 2002-02-20 12:21:36
    Temat: Re: namiary na skarbowki
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/urzedy.shtml

  • 3. Data: 2002-02-20 13:18:27
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    http://www.money.pl/Podatki/Urzedy/

  • 4. Data: 2002-02-20 13:22:09
    Od: "Paweł Słowik" <s...@m...pl>

    > http://www.money.pl/Podatki/Urzedy/
    tnx ale nie ma tammaili ani stron WWW

    Pozdr, Pawel S.

  • 5. Data: 2002-02-20 13:26:15
    Od: "Paweł Słowik" <s...@m...pl>

    > http://www.mofnet.gov.pl/podatki/urzedy.shtml
    juz lepiej ale jak zauwazylem podane sa tylko strony izb skarbowych a te
    przewaznie maja swoje strony gdzie czasem nawet nie maja domen. (np.
    www.man.poznan.pl/~ispoznan/) a juz najbogatsza pod wzgledem tresci jest
    chyba: http://www.izba-skarbowa.szczecin.pl

    no coz.. nie ma to i znalezc sie nie da.

    Dzieki za dobre checi, pozdr dla wszystkich,

    Pawel S.

  • 6. Data: 2002-02-20 20:02:01
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | Czy ktos zna jakies linki na baze z namiarami elektronicznymi na US w
    | Polsce.

    o ile mi wiadomo US nie chwalą się swoimi namiarami elektronicznymi od czasu jak
    ktoś wysłał im odwołanie od decyzji internetem

    | Ciekaw jestem czy oprocz czasem starych jak swiat stron z widokiem na ich
    | budynek uzywaja internetu do komunikowania sie z podatnikami.. w koncu tak
    | byloby taniej i szybciej ;)

    ...jeszcze musieliby czytać pocztę elektroniczną :-((

    pozdrawiam
    majura

  • 7. Data: 2002-02-20 21:06:57
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>