  • Data: 2013-03-27 19:14:57
    Temat: Re: nie bedzie obnizek VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 Mar 2013, Kviat wrote:

    > Nie rozumiem dlaczego piszesz "nie ma czym" (a w szczególności,
    > że nie masz pojęcia

    A bo to skrót myślowy był, w myśl "logiki podatkowej", która nie
    uznaje ujemnego zysku za stratę, pracowicie oddzielając te dwa
    pojęcia :)
    I najwyraźniej stanowi (ta logika) również algorytm polityczny
    - "jak wycieka to lać więcej", tak jak to widziałem w poście obok.

    Przezornie usiłowałem uniknąć rozdrobnienia wniosku (że podwyżka
    podatków wcale problemu nie rozwiąże lecz go pogłębi) na rozważania
    "to komu zabrać".
    Komuś zabiorą, to jest pewne, "wersja cypryjska" uświadamia prawdziwość
    powiedzenia o okrucienstwie demokratycznego rządu któremu w kasie
    brakło, a mi bardziej idzie o to, że podnoszenie podatków steruje
    ze stanu "zabrać" do "dużo zabrać".
    I *TEN* wniosek chciałem zaakcentować.

    Kiedyś już było (na .pregierz) - podnoszenie podatków przypomina
    "przeciąganie" przy zwalnianiu samolotem.
    Leci toto coraz wolniej... coraz wolniej... no co jest, powinien
    zacząć isć w dół, to jasne dla wszystkich! (czyż nie? ;))
    A tu nic - pilot leci prosto. Dobry pilot znaczy.
    Do góry (sterami), i leci; do góry...
    o, i leci. Szkoda że już nie do góry.
    I teraz ma pod spodem 2 km wolnego albo nie ma...

    <dla polityków>
    http://www.youtube.com/watch?v=7nm_hoHhbFo

    A gościu niżej ma celowo wyłączoną część mocy, aby po sprawdzeniu
    co się dzieje móc "depnąć":
    http://www.youtube.com/watch?v=SvEMgmirldc&feature=p
    layer_detailpage#t=74s
    ...i ja przezornie proszę (polityków) o ujawnienie gdzie ukryli tę moc :>
    Bo wychodzi że wystarczy gwałtownie odwrócić stery *i* dać tę
    moc aby z przeciągnięcia wyjść, to tak po laicku wiemy, wersja
    druga to odwrócić stery i poczekać kilkaset metrów - albo trochę
    więcej - w dół, więc ta część z "3x 15%" jest jasna.
    W panice "3x0%" :P (to zdaje się nazywa "anarchia")
    Pytanie "gdzie ta moc albo ile w dół".
    Kwestię "jeszcze trzeba to umieć zrobić" pomijam jako oczywistą ;>

    pzdr, Gotfryd