    From: bo <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: niech szlag trafi PROCOM!!!
    Date: Tue, 15 Feb 2005 16:51:55 +0100

    Herbi wrote:

    > Co mas zna myśłi poprzez twierdzenie "pokrętna logika"?
    > Interfejs programu?

    Jesli mamy to samo na mysli to tak..

    "pokretna logika" jest np wtedy, gdy konczymy program naciskajac przycisk
    "start"

    Sa to opcje pochowane w najmniej oczekiwanych miejscach.
    stwirdzenia ze poprawne, gdy sa bledy,

    > Czy też może raczej mechanizmy składania dokumentów?
    > Może jeszcze coś innego?

    Chodzi o intuicje..
    kolrezy mojego brata probowali kiedys soc zrobic z obiektek w corelu.
    Probowali i nie wychodzilo, bo za duzo wiedzieli..

    On nie wiedzial i podszedl..
    Ja bym to zrobil tak. powiedziak, wszkazal myszka, nacisnal, przeciagnal...
    i juz..

    czlowieku,, to jest naprawde chore..
    mam juz ponad 50 lat i naprawde duzo w zyciuwidzialem,
    przy komputerach pracuje juzok 20 lat
    i tonie przy wystawianiu faktur,
    naprawde wiele w zyciu problemow rozwiazalem..

    > Ale co z helpa chcesz uzyskać?

    teraz juz nic..
    Oduczyli mnie tego skutecznie..

    > obsługa programu jest dziecinna - wystarczy obycie z oprogramowaniem i
    > zdrowy rozsądek.

    Otoz nie.. wlasnie ze nie wystarczy..

    np jesli chcesz wydrukowac dokument, musisz go najpierw
    umiescic w zestawie i "wyslac"..
    jesli nie zamierzasz nic wysylac to jest STRAAASZNIE intuicyjne..
    Dziecko by sie domyslilo, ze w opcjach wysylania trzeba
    "na drukarke" prawda ?
    Trzeba byc debilem by tego nie wiedziec..

    Tylko skad ma to wiedziec ktos, komu przez myslnieprzyszlo
    wysylac do ZUS ?

    Boguslaw