    From: mariposa doux <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: niech szlag trafi PROCOM!!!
    Date: Tue, 15 Feb 2005 17:14:43 +0100

    Co do platnika - zgadzam sie w calej rozciaglosci, ze to szit nie
    program. A juz na pewno nie intuicyjny. Sam zajmuje sie komputerami i
    oprogramowaniem od lat. Wlasciwie nie ma na swiecie takiego programu,
    ktorego nie potrafilbym rozgryzc i uzywac (no moze blender kiedys
    stawial zaciety opor).

    Kiedys chcialem sobie usprawnic i ulatwic i zainstalowalem placznika. O
    matkoboskaprzenajswietsza, totalna mogila. Ale stwierdzilem, na ZUSie si
    enei znam, to dlatego. Zaczalem czytac helpy, bezskutecznie. Zaczalem
    wydzwaniac - niewiele mi to pomoglo. Po jakims czasie udalo mi sie
    wyprodukowac dokumenty tak jak powinno to byc. Poszedlem dumny do ZUS i
    tam... dostalem plytke z aktualizacja palcznika do wersji nowszej.
    Nowszej o jedna setna.

    Nawet windowsupdate nie potrafi zrobic takiego rozpier...lu jak zrobil
    ten pacz. Doslownie wszystko przestalo dzialac. Znaczy placznik wital
    okienkiem "zaloguj" i na tym zegnal. Nevermind - okazalo sie, ze
    niniejszy pacz zaleca sie nei instalowac, bo faktycznie rozdup... on
    wszystko. Nie minal tydzien i pojawil sie pacz inny. Po zainstalacji
    pacza - ruszylo. Cos sie w srodku pozmienialo, bo nie umialem powtorzyc
    sciezki jaka poprzednio dala dokumenty, ktorych potrzebowalem...

    Nevermind. Padla mi plyta glowna. Kupilem nowa. Zainstalowalem ten sam
    windows, ten sam service pack i tegoz samego placznika. Ku mojemu
    wielkiemu zdziwieniu - nie ruszyl. I tak juz mi zostalo. Wypisuje
    deklaracje recznie. Idzie mi szybciej i sprawniej niz w placzniku. I
    wszystko mi dziala. I zadnych problemow. Zadnych stresow. Jak bede
    musial uzywac placznika to wykupie outsourcing. Nie chce tego dotykac,
    widziec.

    KONIEC

    ;)

    --