  • Data: 2007-09-04 11:59:59
    Temat: Re: nieruchomosciowy zawrot glowy
    Od: "strzeli" <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A po cholerę zadajesz pytanie na grupie, skoro nie chcesz czytać
    > odpowiedzi?

    Chcę słuchać, bardzo chcę. Poporostu nie mam pojecia w tej materii i ciezko
    mi niektore rzeczy przeytawic, zrozumiec, za co przepraszam.

    I jezeli jest szansa aby mieszkanie juz teraz zamienic to super, mowie
    chetnie odpowiem na wszystkie pytanie (ktore zrozumiem) , chetnie tez
    podesle ew. inne skany jezeli ma to cos komus pomoc w pomocy dla mnie, za
    ktora dziekuje po raz kolejny.

    z poważaniem
    Łukasz