  • Data: 2007-09-04 12:06:57
    Temat: Re: nieruchomosciowy zawrot glowy
    Od: "strzeli" <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Nie wiem gdzie sie mylisz, bylem wczoraj w US.
    Babka zakwalifikowala mnie do 1 grupy w darowiznie, Kwota mieszkania jest ok
    ~ 25.000 pln, od tej kwoty babka w US odjela ok 9000 (kwota calkowicie
    zwolniona) i chyba cos jeszcze odjela, bo przyznala mi stawke 5% (widelki sa
    3-7) i powiedziala ze zaplace ~ 600zl ....

    5% od kwoty 16tys (25-9) to jest ok 800zl a wiec pewnie jeszcze cos tam
    zostalo uwzglednione, powiem szczerze ze nie wiem dokladnie co i ile...
    siedzialem i co chwile sie klocilem z babka jak pisalismy oswiadczenie;- )
    Np. ona:"osiwadczam ze nie jestem zameldowany .... ze byc moze zamierzam
    sprzedac" , a ja dopisywalem "oswaidczam ze czesto zamieszkiwalem w domu,
    opiekowalem sie chorym dziadkiem ..... byc moze zamieszkam i zamlduje sie
    tam" hehe i bylo wiecej smiechu i zarazem zdenerowania niz to wszystko
    warte;-)
    Oswiadczylem i zgodzilem sie na wszystko i niebawem zaplace 600zl i do tej
    sprawy nie ma co wracac.
    Jezeli jestes mi jeszcze w stanie cos pomoc, doradzic to chetnie wyslucham
    cennych rad.

    z poważaniem
    Łukasz