  • 11. Data: 2002-02-05 11:21:35
    Temat: Re: no to jaki art wpisac jako POWOD wymowienia?
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Marcin na Laptopie" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:a3mr24$l04$1@news.tpi.pl...
    > nie jest to likwidacja firmy, nie jest likwidacja stanowiska
    > to jak to sie ujmuje urzedowo?

    O rany! Jako pracodawca długo nie przetrwasz jeżeli nie będziesz znał prawa
    pracy.
    Na świadectwie pracy tam gdzie jest rozwiązanie umowy nalezy napisac: Umowa
    rozwiązana z przyczyn dotyczących Pracodawcy - reorganizacja. Art1 ust 10
    "Ustawy o szczególnych zasadach rozwiązywania umów o pracę." DzU z 1996 nr
    24 poz 110.
    Zaznaczam że zwalnianemu przysluguje z tego tytulu odprawa zależna od ilości
    łącznych lat pracy.

    Wiesiek

  • 12. Data: 2002-02-05 11:27:53
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    Art1 ust 10
    > "Ustawy o szczególnych zasadach rozwiązywania umów o pracę." DzU z 1996 nr
    > 24 poz 110.

    Z ciekawości sprawdziłem namiary - akt to nowelizacja kodeksu pracy i nie ma
    w nim takiej jednostki redakcyjnej.

    Marcin.

  • 13. Data: 2002-02-05 11:48:29
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości news:a3of8k$aqc$1@news.tpi.pl...

> [...]
    10
    > "Ustawy o szczególnych zasadach rozwiązywania umów o pracę." DzU z 1996

    Art. 1 ma tylko 2 punkty.

    > Zaznaczam że zwalnianemu przysluguje z tego tytulu odprawa zależna od
    ilości
    > łącznych lat pracy.

    I należy zlikwidować stanowisko.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 14. Data: 2002-02-05 21:29:06
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Feb 2002 11:14:16 +0100, "KRZEM" <m...@s...pl000>
    wrote:

    >To nie wystarczy, trzeba wskazać jeszcze przyczynę tej utraty i kolko się
    >zamyka :o)

    No a nie można napisać ,,niska wydajność''? Jeżeli gość sporo czasu
    jest nieobecny, to cierpią na tym obowiązki. Nie wydaje mi się, żeby
    była konieczność trzymania mało wydajnego pracownika.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 15. Data: 2002-02-06 14:46:58
    Od: "Michał" <m...@t...com.pl>

    )

    > No a nie można napisać ,,niska wydajność''? Jeżeli gość sporo czasu
    > jest nieobecny, to cierpią na tym obowiązki. Nie wydaje mi się, żeby
    > była konieczność trzymania mało wydajnego pracownika.

    bardzo dobry powód

    pozdrawiam Michał

  • 16. Data: 2002-02-06 22:27:17
    Od: "DDX" <d...@a...pl>

    Uzasadnij prosto: 'dostał kopa w dupę, bo do niczego się nienadawał' i tyle

  • 17. Data: 2002-02-06 23:23:33
    Od: "Marcin" <m...@b...com.pl>

    > Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
> [...]

    Oraz nie tworzy`c podobnego przynajmniej przez rok. Inaczej beda kłopoty.

  • 18. Data: 2002-02-08 00:42:30
    Temat: Re: powod wymowienia- 80% zwolnien lekarskich
    Od: "plitkin" <p...@i...pl>

    Przypomnij sobie jego wszystkie wpadki i wypisz po kolei. ze np. "niezdolny
    do rozwoju personalnego" lub cosik w tym stylu.

  • 19. Data: 2002-02-09 17:22:50
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Feb 2002, DDX wrote:

    >+ Uzasadnij prosto: 'dostał kopa w dupę, bo do niczego się nienadawał' i tyle

    Podanie: jakbyś mógł odpowiadać pod cytatem (przyciętym :)!)

    A wracając do meritum: 'Sąd Pracy, nakaz przywrócenia
    i konieczność zapłaty za czas pozostawania bez pracy z powodu
    jak wyżej'. Dość drogie rozwiązanie.
    Niestety, są szanse na taki obrót sprawy po twojej poradzie :|

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 20. Data: 2002-02-11 00:22:23
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "plitkin" <p...@i...pl> wrote in message
    > Przypomnij sobie jego wszystkie wpadki i wypisz po kolei. ze np.
    "niezdolny
    > do rozwoju personalnego" lub cosik w tym stylu.

    Na nastepny raz, jezeli bedziesz mial na oku takiego delikwenta to zrob tak:
    1. zaloz mu kartoteke
    2. Opracuj regulamin pracz w twojej firmie(podstawowym wpisem w nim powinny
    byc: zakaz palenia i zakaz opuszczania stanowiska pracy bez zezwolenia
    przelozonego np. do kibla)
    3. Kaz mu sie podpisywac przy kazdej wpadce np.: spoznienie, zlamanie
    regulaminu itd.

    Po tygodniu kartoteka bedzie juz pelna, a koles nawet nie bedzie sie burzyl
    przy ewentualnym zwolnieniu bo bedzie zadowolny ze dyscypliny mu nie
    wsadziles.

    Innym wyjsciem jest metoda na podkupienie:
    Mowisz swojemu kumplowi zeby staral sie zatrudnic delikwenta, a jak koles
    sie zwolni i pojdzie pracowac do niego to tamten w trakcie okresu probnego
    go zwolni

    I po problemie. Ale niestety problem nieuczciwych pracownikow, pcha nas
    pracodawcow do takich posuniec, z poczatku jeszcze mialem jakies opory
    morlalne, ale po kilku #%!* wszystkie opory minely.