  • 1. Data: 2004-04-16 10:05:37
    Temat: normalne PDF-y aktow prawnych
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Czy ktos moze wie, skad wziac normalne PDF-y niwych aktow prawnych ?

    W starym normalnym PDF-ie wpisalem 3 500 i zaraz w wielkiej ustawie znalazlo
    mi odpowiedni przepis... Komus to przeszkadzalo...

    Nowe PDF-y w sejmie to ksera z wydrukow... juz nic nie znajda...

    Boguslaw

  • 2. Data: 2004-04-19 07:45:19
    Temat: OT: normalne PDF-y aktow prawnych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Apr 2004, bosz wrote:
    [...]
    >+ Nowe PDF-y w sejmie to ksera z wydrukow... juz nic nie znajda...

    Ustawodawca nie ponyślałbył, zjawisko wystąpiło już wcześniej
    (i wcześniej na nie narzekałem) - na stronach NIEKTÓRYCH Izb
    Skarbowych.
    A było się domyśleć że .BMP to też "postać elektroniczna" :> :[

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-04-19 07:48:23
    Temat: Re: normalne PDF-y aktow prawnych
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl>

    Uzytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    znalazlo
    > mi odpowiedni przepis... Komus to przeszkadzalo...

    A którego Acrobat Readera uzywasz? Ja mam wersje 5.0 i wyszukiwanie dziala.

    Darek

  • 4. Data: 2004-04-19 13:16:51
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Darek W. wrote:

    > Uzytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisal w wiadomosci

    > znalazlo
    >>
    > A którego Acrobat Readera uzywasz? Ja mam wersje 5.0 i wyszukiwanie
    > dziala.

    5.0 wlasnie...

    Ale tu chodzi o NOWE tegoroczne zwlaszcza ustawy
    Te z sejmu wyraznie widac, ze to sa skany stron,
    a nie "normalne PDF-y"

    No to by bylo niesamowite, gdyby acrobat wyszukiwal na obrazkach...

    Boguslaw.