  • 11. Data: 2003-04-13 12:51:13
    Temat: Odp: nowa składka na ubezpieczenie zdrowotne !!!
    Od: "vowa" <n...@p...pl>

    Dziękuję Ci.
    Rzeczywiście dałem upust swoim uczuciom.
    Ale tu nie ma co przechodzić. Nad traktowaniem siebie jako krowy nie da się
    przechodzić obojętnie.

    Użytkownik Wioletta Pikorska <w...@j...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b7a288$1p9$...@n...news.tpi.pl...

  • 12. Data: 2003-04-13 20:20:48
    Temat: Re: nowa składka na ubezpieczenie zdrowotne !!!
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    vowa wrote:
    > Jak to się stało że składka na ubezpieczenie zdrowotne w kwietniu dla
    > osób prowadzących
    > działalność gospodarczą wzrosła z ok 101 w lutym 107 w marcu na 142 w
    > kwietniu!

    Drobnymi kroczkami dojdziemy do właściwej sumy ;)

    > Podwyżke ubezpieczenia wypadkowego w styczniu z 1,62 % na 1,96% (dla
    > firm do 10 osób)
    > jakoś przełknąłem

    Sam widzisz że to proste a nawet stać Cię było na własną inicjatywę .
    Ja jestem na tyle oporny na trendy że nie podwyższyłem sobie ponad wymagane
    1,93% ;)))

  • 13. Data: 2003-04-14 03:17:43
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Sark -----###
    > Nie tylko jego a bywszego mistera zdrowia a tak w ogóle to znaleźli grupę którą
    mogą jeszcze trochę podoić, która nie wyjdzie ma
    > ulice i nie zrobi manifestacji przed sejmem jak pięlegniarki, stoczniowcy czy
    rolnicy.
    > Juz nie długo zapewne jakis "bystrzak" zauważy ze podstawy nie mogą byc różne (60%
    i 75%) no i oczywiście je wyrówna do ... 75%

    już kiedyś pisałem na grupie przy okazji takiego tematu, że te 75% od
    wyższej średniej (wyższej niż ta do społecznych) to za mało - bo niby
    skąd to wzięli, że 75% - powinna być cała średnia...
    a druga sprawa, że do społecznych tez powinni wziąć wyższą średnią
    (czyt. z wypłatami z zysku itd.)...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...