  • 1. Data: 2003-02-01 13:47:17
    Temat: nowy PŁATNIK
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    Jest nowy program PŁATNIK
    www.zus.gov.pl
    nie nakładka ...... ale nowy
    dzisiaj na serwerach luz
    a jutro ?????
    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2003-02-01 13:52:54
    Temat: Re: nowy PŁATNIK
    Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl>

    Użytkownik "fart" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b1gj58$9k5$1@news.onet.pl...
    > Jest nowy program PŁATNIK
    > www.zus.gov.pl
    > nie nakładka ...... ale nowy
    > dzisiaj na serwerach luz
    > a jutro ?????
    > pozdrawiam
    > fart

    Naprawde nie wierze, tak szybko wy wydali wersję 4.01.002
    pp

    ps. moze poczytaj najpierw grupe

  • 3. Data: 2003-02-01 15:22:17
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik n...@w...pl napisał:

    > Naprawde nie wierze, tak szybko wy wydali wersję 4.01.002
    > pp

    Wydali, wydali.
    Wczoraj go wstawiali na stronę - mój mąż chciał sciagnąć patcha i trafił
    na przerwę w dostępie - wlasnie go tam wstawiali :-)

    Tu masz linka
    http://www.zus.gov.pl/pobr_pp.htm

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-02-01 16:27:16
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Maddy -----###
> [...]
    > Wczoraj go wstawiali na stronę - mój mąż chciał sciagnąć patcha i trafił
    > na przerwę w dostępie - wlasnie go tam wstawiali :-)

    ale tam jest wersja 4.01.001 - o tej już na grupie rozmawialiśmy
    wcześniej (no to teraz mi się w końcu dostanie).

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 5. Data: 2003-02-01 17:06:17
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > Wczoraj go wstawiali na stronę - mój mąż chciał sciagnąć patcha i trafił
    > na przerwę w dostępie - wlasnie go tam wstawiali :-)

    Chyba dowcipy się Ciebie trzymaja Maddy, szukam tego patcha 4.01.002
    do wersji 4.01.001 i nie widzę ... a co do ściągania to robiłem to dzisiaj
    około 10 na Wrocławskim sie zawiesił ale na Warszawskim poszedł jak burza ...
    4.01.001 rzecz jasna.

    Pozdrawiam
    Sark

  • 6. Data: 2003-02-01 17:20:13
    Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl>

> [...]
    > około 10 na Wrocławskim sie zawiesił ale na Warszawskim poszedł jak burza

    Maddy tak samo czyta grupe jak inni, to znaczy po lebkach a potem wprowadza
    zamieszanie :(
    pp

  • 7. Data: 2003-02-01 20:36:44
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > Maddy tak samo czyta grupe jak inni, to znaczy po lebkach a potem
    wprowadza
    > zamieszanie :(
    > pp
    Może mnie ktos wprowadzić w tajniki wersji?
    bo sie pogubiłem. ja zdarłem rano z gdańska 4.01.001.
    to skąd się wzięła łatka do 4.01.002?
    pawełJ

  • 8. Data: 2003-02-01 20:45:11
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    pawel J <p...@p...onet.pl> wrote:
    > to skąd się wzięła łatka do 4.01.002?

    Maddy z mężem dorobiła łatkę:-)) I słusznie zresztą.

    Jacek wkurzony,bo nie znam Maddy,a jest z Torunia.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 9. Data: 2003-02-01 21:08:24
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > Maddy z mężem dorobiła łatkę:-)) I słusznie zresztą.
    >
    > Jacek wkurzony,bo nie znam Maddy,a jest z Torunia.
    > Jacek
    A no to teraz mi rozjasniłes
    Maddy podaj adres tej łatki ;)
    sprawdzona jakims antywirem?
    A będzie opis zmian?
    PawełJ

  • 10. Data: 2003-02-01 21:28:42
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Maddy z mężem dorobiła łatkę:-)) I słusznie zresztą.
    >
    > Jacek wkurzony,bo nie znam Maddy,a jest z Torunia.

    Teraz to brakuje tylko posta od faceta z Prokomu "żebyśmy sie tak nie niecierpliwili
    bo on już łatkę do Płatnika z numerem 4.01.002
    właśnie kończy i nedlugo będzie do pobrania" :))))))

    Sark