  • Data: 2003-09-04 19:59:40
    Temat: Re: nowy Płatnik
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1.Napisali że biura rachunkowe powinny instalowac baze SQL
    2. Dali za darmo motor bazy danych

    i tak

    a) Na nt 4.0-server setup.exe w ogole nie odpala sie (lub konczy dzialanie
    bez zadnego komunikatu)
    b) na win 2000 profesional zainstalowal sie dobrze i z koncowki win98 udalo
    sie podlaczyc do bazy
    c) na innym win 2000 prof. tez zainstalowal sie poprawnie ale nie udalo mi
    sie podlaczyc do bazy z zadnego innego komputera
    d) na milemium i win98 instaluje sie po podaniu urzytkownika 'sa' ale nie ma
    zadnego sposobu aby sie do bazy podlaczyc z innego komputera.
    e) motor jest darmowy, i gdyby dzialal wszystko byloby ok, bo brak jest
    jaichkolwiek narzedzi do ustawiania bazy (wszystko ma sie ustawiac samo) ,
    ale jak nie dziala, tak jak u mnie, to nie ma sposobu czegokolwiek ustawic,
    trzeba korzystac z mdb - i to jest przerazajace.

    (nie musze mowic ze infolinia nie zna tego problemu)

    Atomek