  • Data: 2003-09-04 20:24:58
    Temat: Re: nowy Płatnik
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (nie musze mowic ze infolinia nie zna tego problemu)
    Za pare dni pozna....... Jak ludzie zaczną instalować. Za parę miesięcy będą
    znali rozwiązanie.
    A mi się udało wysłać dokumenty i odebrać potwierdzenie. Tylko ciekawie
    todziała. Wcisnąłem wyślij (ustawione na www.warszawa...). Po 40 min. dałem
    spokój bo mnie już drażniły te fruwające listki. Wyszedłem z programu i
    wszedłem jeszcze raz. Dałem wyślij i poszło od razu. Dałem mu żeby ściągnął
    potwierdzenie. I tak jak przy wysyłce 20 min czekania i ciągle te
    latające... Wyszedłem z programu i wszedłem jeszcze raz. Odebrał od razu. Na
    potwierdzeniu drukuje nazwisko wysyłającego. Trochę źle, bo ja nie
    powinienem wysyłać tych dokumentów.
    Mój system to win 98 se. Zainstalowałem serwer SQL.
    No i teraz napiszę co mi się spodobało.
    1) Na drukach rcx nie ma "trójwymiarowego hologramu" tego czarnego na dole.
    2) Listy crl pobrał i zainstalował samodzielnie.
    3) Sam proces wysyłki uproszczony (pomijając wchodzenie i wychodzenie z
    systemu)
    4) zablokowane dane wysłane - brak możliwości zmiany