  • 1. Data: 2003-11-28 17:55:56
    Temat: nowy Płatnik - do specjalistów i użytkowników
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    Dzień dobry.
    Mam kilka problemów związanych z tym cudem programistycznym
    Pytania są bardziej techniczne, niż "podatkowe" więc może ktoś kto zna ten
    program zechciałby pomóc na priva, żeby nie zaśmiecać grupy szczegółami.
    Jeżeli jednak ktoś miałby ochotę na grupie to mniej więcej opiszę o co mi
    chodzi :
    1) Poprawka - nie zawsze się wgrywa ( a czasem jest potrzebna) - szpec z
    prokomu odpowiedział :"wiemy, trudno"
    2) Po co są koperty przy nazwiskach podczas robienia koret? znaczyłoby to,
    że nie wysyłam wszystkich?
    3) jak robić kopie bazy sql
    4) podczas łączenia dwóch zestawów zrobionych na dwóch różnych komp. dla
    tego samego płatnika program "nie drukuje ludzi wczytanych z drugiego kompa,
    chociaż do dra bierze, to nie ma wydruku i dla nich nie da stworzyć się
    korekt.
    5) czy gdzieś można znaleźć spis błędów które robi program, niedawno na
    grupie pojawiła się informacja, że jest tego ponad 9000. skąd takie liczby?

    Na moje pytania ani prokom ani zus nie potrafi odpowiedzieć.

    Jeżeli ktoś chciałby pomóc to proszę pisać na maila i...@p...onet.pl
    . Ja jakąś wiedzę z płatnika już zdobyłem, więc również służę pomocą

    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2003-11-29 07:28:30
    Temat: Re: nowy Płatnik - do specjalistów i użytkowników
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > 1) Poprawka - nie zawsze się wgrywa ( a czasem jest potrzebna) - szpec z
    > prokomu odpowiedział :"wiemy, trudno"

    Kurdelebeleeeeeeeeeeeee nie pisz takic rzeczy, że ze specem
    rozmawiałeś??!!!!! Chybą że jak słusznie zauważyłeś, był to szpec.
    Mnie się to zdarzało, że połączyli mnie z pierwszego poziomu hihihihihiihi
    "szzpeców" do drugiego poziomu "szzpeców" .. a jak i ci nie pomogli, a
    rozmawiałem akurat z facetem, to rzuciłem kilka (ja tutaj bardzo dziewczyny
    przepraszam ale w przypadku programu Płatnik to jest nieodzowny argument w
    rozmowach) kurew (nie okrelam tutaj najstarszego zawodu świata i kobiet dgo
    wykonujących, do którego masz wielki szacunek a argument siły) i połączyli
    mnie wreszcie z programistami Prokomu. Wtedy dostałem szczepionkę na
    problemy, czyli dowiediałem się, że mój problem jest nie do rozwiązania w
    tej chwili i mam czekać na nową wersję.

    > 3) jak robić kopie bazy sql

    Poszukaj w archiwum bazy jeden z uczestników grupy swietnie to zrobił i
    opisał krok po kroku to postepowanie.

    > 5) czy gdzieś można znaleźć spis błędów które robi program, niedawno na
    > grupie pojawiła się informacja, że jest tego ponad 9000. skąd takie
    liczby?

    jeśli od czasu do czasu trafiają Ci się błądy to siłą rzeczy powinienes
    poinformować cholerny Prokom o błądach .. przecież ci durnie powinni o nich
    wiedzieć .. by później nie wykpić się, że nic nie wiedzieli i nikt im nie
    doniósł o usterkach programu. Ja pluje ale informuje.
    Za każdym razem, jak ludzie z poziomu drugiego niekompectencji uznają
    problem za nierozwiązany, wpoisują go na listę i podają Ci numer błędu
    Dwa lub trzy dni temu, kiedy informowałem cholerny Prokom o idiotycznym
    błędzie ..... nadano temu błędowi numer ponad 9500 ....:))))))

    > Na moje pytania ani prokom ani zus nie potrafi odpowiedzieć.

    hihihihihihiiihihihiihiihiihihihihihii hihiihihihiiihhihihihihi
    hihihihihihihihhihihihiihi
    za mało słów ..... inweektywami zwamymi rzuciłeś i Cie olali .. przecież z
    nimi inaczej się nie da.
    Jak mnie rozłączy raz , drugi , trzeci czwarty ...... przy braku pomocy ....
    to za kolejnym rzuce odpowiedni bluzg ....... i mam połączenie z kim chce.
    Chce Ci powiedzieć, że na Kulturę to u nas jeszcze za wcześnie w stosunkach
    z ludzmi i firmami dorabiającymi się za wszelką cenę nie bacząc na ludzi,
    czytaj " po trupach".
    Tzw. pomoc z pierwszego poziomu, jak nie umie odpowiedzieć, to najczęściej
    każe poczekać .... i czekam do usranej śmierci lub utraty cierpliwości .....
    jak widać zazwyczaj wybieram rozwiązanie drugie i po ok. pięciu minutach
    łącze się drugi , trzeci i kolejny raz .... po czym BLUUUZG !!!!!!!
    u mnie to zdaje rezultat. Ale trzeba się camem urodzić .... :)))))
    Nie każdy potrafi zniżyć ię do poziomu, by zwyciężyć. To kwestia etyki i
    moralności oraz pieniędzy. :)))

    > . Ja jakąś wiedzę z płatnika już zdobyłem, więc również służę pomocą

    I to jest wspaniałe .... dziekujemy

    pozdrawiam
    fart

    kurdefrakkkikkkk .... ale proszę nie piszcie, że brzydko piszę, lub źle się
    zachowuje ...... tak działa na mnie ten program i ta firma ...... mam
    uczulenie na Patnika i Prokom

  • 3. Data: 2003-12-01 08:02:53
    Od: "WAM" <n...@n...nomail.com.pl>

    "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> napisał

    > 2) Po co są koperty przy nazwiskach podczas robienia koret? znaczyłoby to,
    > że nie wysyłam wszystkich?
    Tak, nie wysylasz elektronicznie wszystkich i...

    ... nie wszyscy sa na wydruku.

    WAM

    --
    www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2003-12-01 17:02:08
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    > Tak, nie wysylasz elektronicznie wszystkich i...

    > kompa,
    > ... nie wszyscy sa na wydruku.

    Upsss. Albo ja niejasno się wyraziłem, albo Ty czegoś niezrozumiałes.
    Opisałem dwa różne przypadki (pytania). Pkt 2 i 4 mojego postu to dwie różne
    historie.
    Jeżeli chodzi o koperty, to nadal nie wiem czy mam ich używać robiąc
    korekty, czyli czy nie wysyłać wszystkich?
    A jeżeli chodzi o zestaw łączony z dwóch komputerów to w środę jadę
    sprawdzić to dokładnie. Na razie jestem pewny, że program "nie widzi" tych
    osób podczas wydruku i próbie robienia korekty, ale dokąd zestaw jest
    niewysłany to widzi podczas wyliczania kwot na dra.

    --
    PawełJ

  • 5. Data: 2003-12-02 11:20:41
    Od: "WAM" <n...@n...nomail.com.pl>

    > Upsss. Albo ja niejasno się wyraziłem, albo Ty czegoś niezrozumiałes.
    > Opisałem dwa różne przypadki (pytania). Pkt 2 i 4 mojego postu to dwie
    różne
    > historie.
    Wiem ze 2 rozne ale wydaje mi sie ze powiazane :)
    1. Koperty oznaczaj co wyslac / drukowac a co nie wysylac / nie drukowac
    2. Czy w po tym laczeniu:
    > Na razie jestem pewny, że program "nie widzi" tych
    > osób podczas wydruku i próbie robienia korekty, ale dokąd zestaw jest
    > niewysłany to widzi podczas wyliczania kwot na dra.
    nie jest tak ze czesc osob ma wlasnie koperty a czesc nie?
    ZTCP do dra brani sa pod uwage wszyscy w dokumencie,
    a do wysylki / druku wlasnie wybrani wiec... wydaje mi sie,
    ze 2 sytuacje o ktorych piszesz sa polaczone, tzn. w sytuacji drugiej
    jest wlasnie to co opisales w pierszej (tzn. czesciowe oznaczenie
    kopertami).

    WAM

    --
    www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2003-12-02 18:09:49
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > ze 2 sytuacje o ktorych piszesz sa polaczone, tzn. w sytuacji drugiej
    > jest wlasnie to co opisales w pierszej (tzn. czesciowe oznaczenie
    Ale koperty są dopiero na zestawie korygującym. A mi chodzi o zwykłe
    rozliczenie. Jeżeli dokument nie jest jeszcze wysłany to mogę taką osobę
    edytować. Ale po wysyłce już nie bo zgłasza mi błąd "nie znaleziono
    rekordu", natomiast dra w dalszym ciągu jest poprawna. Jeżeli z tak
    wysłanego zestawu zrobię korekte lub wydruk to nie mam osób, które dołączane
    były z drugiego kompa.

    --
    PawełJ