  • 1. Data: 2003-11-28 10:32:57
    Temat: PDOF 2004
    Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl>

    Mam pytanie. Nie wiecie, gdzie w necie mogę znaleźć pełny tekst
    znowelizowanej ustawy? Szukałem już, ale jakoś nie mogę znaleźć.

    Pozdrawiam

    Paweł

  • 2. Data: 2003-11-28 10:57:56
    Temat: Re: PDOF 2004
    Od: "Sylwester Pruś" <s...@p...gdansk.pl>

    Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie. Nie wiecie, gdzie w necie mogę znaleźć pełny tekst
    > znowelizowanej ustawy? Szukałem już, ale jakoś nie mogę znaleźć.

    Sprawdź na stronach http://www.sejm.gov.pl/prawo/prawo.html link
    "Internetowy System Informacji Prawnej".
    Pozdrawiam,
    Sylwester
    Pruś, a będzie Ci dane!

  • 3. Data: 2003-11-28 11:06:37
    Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl>

    Sylwester Pruś
    <s...@p...gdansk.pl>

    > Sprawdź na stronach http://www.sejm.gov.pl/prawo/prawo.html link
    > "Internetowy System Informacji Prawnej".
    > Pozdrawiam,
    > Sylwester

    Sprawdzałem w dziale "podatek dochodowy od osób fizycznych" - tam jeszcze
    nie ma.

    P.

  • 4. Data: 2003-11-28 13:22:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Nov 2003, Paweł Niezbecki wrote:

    >+ Mam pytanie. Nie wiecie, gdzie w necie mogę znaleźć pełny tekst
    >+ znowelizowanej ustawy? Szukałem już, ale jakoś nie mogę znaleźć.

    Tekst "zatwierdzony po powrocie z Senatu" jest idąc ze strony
    Sejmu pod linkiem "prace Sejmu". Ostatnio ściągałem, więc
    jest :)
    Jeśli jako "pełny tekst" masz na myśli tekst *ujednolicony*,
    to IMHO nie można się go spodziewać wcześniej niż przed zatwierdzeniem
    przez Prezydenta: szkoda roboty jakby posłał go np. do TK ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2003-11-28 13:34:47
    Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl>

    Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl>
    jan.zabrze.pl:

    <snip>
    > Tekst "zatwierdzony po powrocie z Senatu" jest idąc ze strony
    > Sejmu pod linkiem "prace Sejmu". Ostatnio ściągałem, więc
    > jest :)
    <snip>

    Dzięki, znalazłem.

    Pozdrawiam