  • 1. Data: 2005-07-02 11:52:23
    Temat: nowy lokal dla działalności - jak, czy i komu zgłosić
    Od: "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com>

    Witam,

    Nasza firma - DG os. fiz. wynajęła lokal. Jest to drugi lokal, położony
    na terenie innego US, niż siedziba firmy. Pytanie brzmi - gdzie, czy i jak
    należy taki lokal zgłosić. Jest to pracownia położona w innym mieście.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    Liberalizm obyczajowy pożera dorobek kapitalizmu. Zaszalejesz na imprezie -

  • 2. Data: 2005-07-02 13:13:18
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik -ZED- napisał:
> [...]
    > na terenie innego US, niż siedziba firmy. Pytanie brzmi - gdzie, czy i jak
    > należy taki lokal zgłosić. Jest to pracownia położona w innym mieście.

    A to zależy czy:
    1. Jesteście płatnikami VAT
    2. Dotychczas wykonywaliście działalność pod jurysdykcją tego samego US
    co miejsce zamieszkania właściciela?
    Jeśli 1. TAK 2. NIE to właśnie zmienił wam się urząd właściwy dla VATu.
    Innych powiązań z podatkami nie widzę (co nie znaczy, że ich nie ma)

    pzdr

    Tomek

    OMNIXMAIL! Jesli masz telefon w sieci Era i dostep do WAP, to mozesz
    na komorce odbierac poczte ze wszystkich swoich kont poczty e-mail!
    OMNIXMAIL jest w Era Omnix: http://link.interia.pl/f1896

  • 3. Data: 2005-07-02 14:31:01
    Od: "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com>

    Hej!

    "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jeśli 1. TAK 2. NIE to właśnie zmienił wam się urząd właściwy dla VATu.
    > Innych powiązań z podatkami nie widzę (co nie znaczy, że ich nie ma)

    1. tak
    2. i dalej ją tam wykonujemy. Ten to tylko lokal pomocniczy. :-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    Ja jestem biednym dzieckiem -- resoraki mi się należą! ;-> <tsca>

  • 4. Data: 2005-07-03 09:18:16
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > na terenie innego US, niż siedziba firmy. Pytanie brzmi - gdzie, czy i jak
    > należy taki lokal zgłosić. Jest to pracownia położona w innym mieście.

    jezeli siedziba glowna pozostaje bez zmian, to oczywiscie nie zmienia sie
    US.
    trzeba tylko zaktualizowac wpis do EDG.

  • 5. Data: 2005-07-03 14:04:24
    Od: "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com>

    Hej!

    "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl> napisał w wiadomości

    > jezeli siedziba glowna pozostaje bez zmian, to oczywiscie nie zmienia sie
    > US.
    > trzeba tylko zaktualizowac wpis do EDG.

    W jakim terminie i jakie skutki niesie jego niedotrzymanie?

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    Nie kazdy kanar chce na wodke, niektozy chca na piwo. <Rado>

  • 6. Data: 2005-07-03 19:53:36
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    > Hej!
    >
    > "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl> napisał w wiadomości

    > W jakim terminie i jakie skutki niesie jego niedotrzymanie?

    szczerze mowiac to nie wiem,
    ja wprowadzam sie do biura 15 lipca, umowe mam juz podpisana i bylem juz
    zlozyc akutalizacje.
    Nie chce wprowadzac w blad, ale wydaje mi sie ze nalezy to zrobic jak
    najszybciej (takze chyba aktualizuje sie NIP w US),
    tak zeby urzad skarbowy nie rzucal sie pozniej, ze wrzucasz w koszta
    utrzymanie biura, ktorego nie zglosiles.