  • 1. Data: 2005-07-01 19:18:32
    Temat: Umowa o dzielo
    Od: "Marcin Żuk" <r...@o...pl>

    Witam
    Na początku przepraszam za zapewne banalne pytanie i bardzo proszę o pomoc,
    bo nie mam o tym zielonego pojęcia. Mam wykonać dzieło (program
    komputerowy), nie prowadzę DG. Jak wygląda wyliczenie składek i innych
    pierduł dla kwoty np. 1000 zł brutto? Ile tak faktycznie dostanę "na rękę"?
    Czy jest możliwe "odpisanie" kosztów poniesionych na zakup narzędzi
    (komputer, oprogramowanie) do wykonania w/w dzieła?
    Dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam
    repairman

  • 2. Data: 2005-07-04 04:45:27
    Temat: Re: Umowa o dzielo
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 1 Jul 2005 21:18:32 +0200, Marcin Żuk napisał(a):

> [...]
    > Czy jest możliwe "odpisanie" kosztów poniesionych na zakup narzędzi
    > (komputer, oprogramowanie) do wykonania w/w dzieła?

    Odpowiedź dostałeś już wczoraj !!!!

    --
    Mieczysław