    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: numer konta na stronie
    Date: Wed, 23 Jul 2008 10:43:11 +0200

    On Wed, 23 Jul 2008, Maddy wrote:

    > Każda wpłata będzie dla Ciebie darowizną = podatek od darowizn.

    ...ze zwolnieniem 4902 zł od każdej osoby jak mniemam.
    Oczywiście pod warunkiem możliwości "udowodnienia", czyli w praktyce
    prowadzenia ewidencji wpłat pozwalającej na identyfikację wpłacających,
    bo inaczej nie wiem jak obronić się przed pytaniem "proszę wykazać
    że wpłaty numer 53, 121 i 174 to nie wpłaty od tej samej osoby".

    > I jeszcze może ktoś potwierdzi, ale na oko to wygląda na zbiórkę publiczną

    Lepiej już dziś nie będę nic potwierdzał ;) ale mi też wygląda.

    pzdr, Gotfryd