  • 1. Data: 2008-07-23 08:27:25
    Temat: numer konta na stronie
    Od: "kacper" <p...@w...pl>

    Witam
    Nie wiem czy dobre forum, ale sprobuje.
    Jestem ojcem niepelnosprawnego dziecka i tworze strone www o jego chorobie.
    Mam pytanie - czy moge na tej stronie umiescic moj prywatny numer konta, na
    ktore wplywaly by pieniazki na operacje? Czy jest to zgodne z prawem czy
    musi to byc nr konta jakiejs fundacji itp?
    Dziekuje z gory za odpowiedzi i pozdrawiam.
    Jarek

  • 2. Data: 2008-07-23 08:30:05
    Temat: Re: numer konta na stronie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    kacper pisze:
> [...]
    > musi to byc nr konta jakiejs fundacji itp?
    > Dziekuje z gory za odpowiedzi i pozdrawiam.

    Każda wpłata będzie dla Ciebie darowizną = podatek od darowizn.

    I jeszcze może ktoś potwierdzi, ale na oko to wygląda na zbiórkę
    publiczną - pozwolenie potrzebne.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-07-23 08:43:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Jul 2008, Maddy wrote:

    > Każda wpłata będzie dla Ciebie darowizną = podatek od darowizn.

    ...ze zwolnieniem 4902 zł od każdej osoby jak mniemam.
    Oczywiście pod warunkiem możliwości "udowodnienia", czyli w praktyce
    prowadzenia ewidencji wpłat pozwalającej na identyfikację wpłacających,
    bo inaczej nie wiem jak obronić się przed pytaniem "proszę wykazać
    że wpłaty numer 53, 121 i 174 to nie wpłaty od tej samej osoby".

    > I jeszcze może ktoś potwierdzi, ale na oko to wygląda na zbiórkę publiczną

    Lepiej już dziś nie będę nic potwierdzał ;) ale mi też wygląda.

    pzdr, Gotfryd