    From: "Czarek" <c...@s...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: numeracja w kpir
    Date: Wed, 1 Oct 2003 22:12:58 +0200
    Sender: c...@s...onet.pl@bukowe2.espol.com.pl

    : ...przyznam że mi się też nie podoba... (post Yenn widziałem)
    : ...co mi się kojarzy z wnioskami z dyskusji (dyskysyj, wzięli
    : i zmienili sobie gramatykę - i jak ja mam zapisać liczbę
    : mnogą od dyskusji ?? ;>) o "numeracji faktur", która też
    : ma być unikalna. Hm...
    : Ja tam po książce piszę konserwatywnie (przynajmniej
    : numery :))

    Z przepisów o kpir wynika, że [$12 ust 3. ]
    "Podstawą zapisów w księdze są dowody księgowe, którymi są:
    1) faktury (...)
    2) inne dowody (...)
    - oznaczone numerem lub w inny sposób umożliwiający powiązanie dowodu z
    zapisami księgowymi dokonanymi na jego podstawie."

    To chyba wystarczająco tłumaczy moją wcześniejszą tezę.

    Serdecznie pozdrawiam
    Czarek

    P.S.
    Nigdy nie powiedziałem, że zawsze mam rację i zdania nie zmienię. Staram się
    jednak rację mieć. Jeśli rzeczowe argumenty mnie przekonają, chętnie swoje
    zdanie na pewne tematy zmienię. Powtarzam, rzeczowe, inne nie.
    Bardzo sobie cenię wszelkie uwagi, są bardzo pouczające i zmuszają do
    wysiłku i odświeżania wiedzy.