eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiobliczenie zaliczki na pod. doch od działaności wykonywanej osobiście › Re: obliczenie zaliczki na pod. doch od działaności wykonywanej osobiście
    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: obliczenie zaliczki na pod. doch od działaności wykonywanej osobiście
    Date: Wed, 5 May 2010 01:02:29 +0200

    Użytkownik "cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hrq57m$of0$1@news.dialog.net.pl...

    > oddzielnie. Podejrzewam, że jest to umowa o dzieło, ale pewności nie mam,
    > bo jako takiej umowy z nimi nie podpisywałem, a do wykonania zlecenia
    > jestem zobligowany z mocy ustawy.
    > Na Picie 11 nie ma wyszczególnionych żadnych składek ZUS.

    No to pewnie jesto to umowa o dzielo - tylko wowczas wogole nei placisz ZUS
    (placisz go tylko wtedy, gdy zawierszasz taka umowe z wlasnym pracodawca).
    Od zlecenia ZUSu wogole nei placisz tylko, jesli nie ukonczyles 26 lat i
    jednoczesnie sie uczysz.
    A jesli pracujesz i zarabiasz przynajmniej minimalna krajowa, albo masz inny
    tytul do ubzzpieczen spolecznych z podstawa nie nizsza niz 60% sredniego
    wynagrodzenia, albo tez jstes emerytem itp, to wowczas placisz tylko
    zdrowotne.

    Pozdrawiam
    SDD