    From: "Czeslaw" <c...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: obowiazek oswiadczenia podatkowego
    Date: Thu, 11 Dec 2003 17:22:20 +0100

    Dziekuje za odpowiedz.

    Mimo wszystko uważalem ze ten wątek zainteresuje większą ilośc pracodawców.
    Widocznie prawie wszyscy to zobowiązanie skarbowe wypełnili ;)
    Pisałem "w chwili obecnej " ponieważ działalnośc gosp. trwa od 2001 r. i
    nawet nie było monitu w tej sprawie. Ale własnie dzisiaj po wyjaśnieniach w
    US, miłej rozmowie z panią wypisano mi "kwit" na 200 zł grzywny do zapłaty.
    Mam niejasne przeczucie ze Urzedy Skarbowe szukają na gwałt kasy na pokrycie
    kosztow zwrotu nienaleznego podatku dla Optimusa.

    Czeslaw