    From: "satos" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ocliczenie vat
    Date: Tue, 26 Oct 2004 16:19:16 +0200

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:cllk5e$rpj$3@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    <cut>

    > CZytasz co sie do Ciebie pisze ?
    >
    > Ryczalt nei ma tu nic do rzeczy - pytali, czyjestes "VAT-manem"

    Oczywiscie ze jestem vatmanem niby od czego mialbym odliczyc ten vat
    zaplacony w cenie monitora, gdybym nie byl.

    Moje pytanie dotyczylo, czy moge odliczyc vat od monitora mimo, iż przeciez
    sam monitor to formalnie nie bedzie uzywany bo co ja moge zrobic majac
    jedynie monitor ??? (przeciez nikogo nie obchodzi moj prywatny komputer)

    mimo wszystko pozdrawiam
    satos