    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odliczenia funduszu remontowego
    Date: Wed, 2 Mar 2005 02:17:10 +0100

    On Mon, 28 Feb 2005, witek wrote:

    > + Jano wrote:
    > + >
    > + > Zerknij na przydział.
    > + > Ja w moim (sprzed lat) mam dopisek - w mieszkaniu mają prawo zamieszkiwać
    > + > również .. i tu żona i dzieci.
    > + > To chyb a jest tytuł prawny do lokalu (tak samo jak umowa najmu czy
    > + > użyczenia).
    > + >
    > + Niestety nie jest.
    > + Syn niczego nie odliczy.

    Składam wniosek o wyjaśnienie :)
    Stan widzę taki:
    - wymagany jest "tytuł prawny". Cokolwiek.
    - przydział jest "tytułem prawnym"; czy to się zgadza ?
    - "osoba dopisana na przydziale" ma tytuł prawny; czy to się
    zgadza ?
    Załóżmy odpowiedź przeczącą na ostatnie pytanie.
    Wtedy jedziemy dalej: czy na podstawie K.C. oraz KRiO dzieci
    mieszkające z rodzicami nabywają tytułu prawnego ?

    Tu uwaga: odpowiedź "nie" na którekolwiek z powyższych
    pytań oznacza IMO jedno i tylko jedno: że można je wziąć
    i wyrzucić bez żadnych ceregieli.
    Z dziś na jutro.

    IMHO dla dziecka dorosłego samo "wpisanie na przydziale" stanowi
    tytuł prawny i "ochronę przed wywaleniem": otrzymujący *przydział*
    nie mógł sobie zarządzać co i jak, dostał go razem z "dobrodzejstwem
    inwentarza" :) czyli osobami wyszczególnionymi na przydziale.

    Co nie pasuje w powyższych zapisach ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)