    From: "Marek.Mindewicz" <M...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odliczenia rem. na mieszkanie
    Date: Thu, 18 Apr 2002 11:58:28 +0200

    Ja byłem zameldowany na stałe w X, czasowo w Y, a budowałem w Z, faktury do
    momentu zasiedlenia (duża ulga bud.) zawsze brałem na adres stały, teraz po
    zameldowaniu w Z biorę tylko na remont na adres Z.

    A przy okazji -- czy moze miec znaczenie dla US adres na tych fakturach?
    Czy faktury nalezy brac na adres stalego zameldowania, czy na adres
    remontowanego mieszkania (tymczasowego zameldowania)?

    --
    Pozdrawiam,
    KR.