    From: "Neno" <n...@m...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odliczenie VAT
    Date: Thu, 1 May 2003 21:11:58 +0200

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości > > > W lutym
    zakupiłem towar i przypadkowo nie odliczyłem

    > Zawsze można zrobić korektę wcześniejszej deklaracji...
    Ale trzeba znalezc luke w dokumentach z lutego lub marca i ja tam gdzies
    wcisnac ...
    A tu juz sie pojawia problem . Zrobic tez trzeba by nowa KPiR i Rejestr
    zakupow VAT lub przynajmniej solidnie pokreslic ale wtedy juz bedzie widac
    dla Policji Skarbowej ,ze cos bylo nie tak .

    Takze jesli to spora kwota to warto sie pomeczyc i pokombinowac ale jesli to
    10-20 zł to wolalbym dac sobie spokoj .
    Neno.