  • Data: 2003-06-14 12:46:59
    Temat: Re: odliczenie ZUSu w rozliczeniu rocznym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Jun 2003, Piotr Liskiewicz wrote:
    [...]
    >+ Taki swistek jestem sam w stanie spreparowac w ciagu
    >+ minuty ;)

    Jasne. Ile to "przysługuje" za przestępstwo przeciw
    dokumentom ? ;) Przecież to jest łatwo sprawdzalne :)

    >+ > Ja odliczam na podstawie wydruku z mBanku lub Inteligo.
    >+ No wlasnie o cos takiego mi chodzilo.

    :)
    Jak nastały banki internetowe to było tu sporo dyskusji na
    ww. temat (znajdziesz w googlu). Byli zwolennicy wystawiania
    DW, ale IMHO...jest to przesada. Sam wystawiałem DW dla operacji
    wpisywanych do KPiR, ale odpuściłem: wpisuje numer(y) transakcji.

    pozdrowienia, Gotfryd