  • 1. Data: 2003-04-16 19:34:17
    Temat: odliczenie funduszu remontowego
    Od: Agnieszka Sawicka <a...@d...com-tnij>

    Witam!

    Chce odliczyc wplaty na fundusz remontowy.
    Zaliczka na fundusz remontowy wyliczona przez spoldzielnie wynosila 38zl
    miesiecznie, ale wplacalam wiecej (50zl), bo i tak na koniec roku jest
    zawsze niedoplata.
    Czy moge odliczyc wiec to co faktycznie przelewalam (12 x 50zl),
    czy tylko tyle ile wyliczyla spoldzielnia (12 x 38zl).
    W razie kontroli co sprawdza urzad skarbowy - mam przyslana przez bank
    historie rachunku, na ktorej jest wyszczegolniony przelew na fundusz
    remontowy - czy to wystarczy.
    Dzieki.

    Pozdrawiam,
    Aga

  • 2. Data: 2003-04-16 19:48:07
    Temat: Re: odliczenie funduszu remontowego
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agnieszka Sawicka" <a...@d...com-tnij> napisał w wiadomości
> [...]
    > W razie kontroli co sprawdza urzad skarbowy - mam przyslana przez bank
    > historie rachunku, na ktorej jest wyszczegolniony przelew na fundusz

    AFAIR ustawa mowi o wpłatach, a nie o wyliczeniach.

    Karol

  • 3. Data: 2003-04-17 22:00:57
    Od: Agnieszka Sawicka <a...@d...com-tnij>

    > AFAIR ustawa mowi o wpłatach, a nie o wyliczeniach.

    Dziekuje :)

    Pozdrawiam, aga